Kayzer Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Er det noen her som vet om det går an å koble til to tastatur og to mus på en pc? Kunne tenke meg å styre pcen fra to steder i huset uten å måtte bytte om på noen kabler.. Pc'en står på loftet og har tv-ut som jeg har tenkt å koble til tv'en i 1.etg, videre har jeg tenkt å trekke forlengerkabler til tastatur og mus samt lyd ned i 1.etg, men jeg vet ikke om det finnes noe der ute som at jeg slipper å bytte om bak i pc'en for hver gang jeg skal styre pc'en fra 1.etg. Er dette mulig og hva må evt til for å gjøre det? Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Skal bare være å plugge i alt samtidlig... Lenke til kommentar
sixx Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 jeg har et tastatur i usb'en(tråløst) og et tastatur i ps2 utgangen...å det virker helt greit det... jeg regner også med at det går like greit med to muser Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg kjørte iallefall med 2 mos før. En Microsoft trådløs til win, og en logitech trådløs til spill. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Prøvde med 4 muser, bare for morro skyld for noen måneder siden, fungerte bra, untatt at musene overstyrte hverandre hele tiden. Lenke til kommentar
Kayzer Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Jeg har nå prøvd å koble en mus til ps2 porten og en til usb'en, men da var det kun den som var kobla til usb'en funka da. Har ikke prøvd med to tastatur enda. Det blir vel til at jeg må til å bytte om på kabler hver gang jeg er nede i stua. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Bruk Bluetooth tastatur og mus som du så bare bærer med deg ned når du skal kjøre film, og så tar med opp når du skal bruke pc'en. Er det mye betong/trevirke mellom loft og den etasjen du har tv'en i forresten ? Det kan gi litt svake signaler Lenke til kommentar
eplemann Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Kanskje det funker med to usb-muser / tastatur , hvis du ikke har nok usb-porter kan du jo kjøpe deg en usb hub. jeg har brukt en i ps2 og en i usb, funka da hos meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå