Solitaire Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Hei. Har avsluttet en (pluss) konto hos Telenor. Problemet er som følger: - man kan fremdeles sende epost til kontoen - man får ikke lest mail på kontoen lenger - de som sender mail får absolutt ingen melding om at kontoen er stengt. Kundeservice sier først i mail at de har stengt kontoen og at de ikke setter opp retur av mail. Jeg skriver tilbake at dette er visvass. Da våger de å svare at kontoen vil bli helt stengt når faktura avd. har gjort opp kontoen. (Ca. 2 måneder - ingen regning) For en epost konto som har blitt brukt i en stund så risikerer man at folk fremdeles sender ut mail til denne, selv om man har gitt beskjed om bytte. Hva gjør så Telenor med denne mailen? Sletter den ? Leser den på lunsjrommet? Noen som har noen tips til hva jeg burde gjøre? Lover, regler, andre i samme situasjon? På forhånd takk. [ Denne Melding var redigert av: Solitaire på 2002-05-27 10:54 ] Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Har du fortsatt ftp tilgang til kontoen din? Hvis ja, så kan du prøve å legge inn en .forward fil i din hjemmekatalog som inneholder din nye mailadresse. Er jo verdt et forsøk... Lenke til kommentar
kdog Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 heisann! kanskje du har bærbar, men dette er vel et spørsmål for internett & nettverk. det er ikke ment som kritikk, men du får mer respons under den kategorien. ok. litt kritikk og :smile: et lite svar.. hadde samme problem selv. dette er surt, men jeg brøy meg ikke mer om det. bare varslet venner om bytte av adresse... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå