Gå til innhold

ulovlig og bumpe tråder?

Anbefalte innlegg

Hei!

dro opp en gammel tråd no for litt siden.. Virker som om det ikke er noe særlig...

Er det ikke lov her på forumet?

Man blir jo alltid henvist til å bruke søkemotoren osv, så jeg skjønner ikke hvordan jeg skal kunne både lage nye tråder (uten å dra opp gamle) og samtidig finne gamle topicer.....

Så hva skal jeg gjøre???

Endret av stian123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://forum.hardware.no/index.php?act=SR&f=60

http://forum.hardware.no/index.php?act=boardrules

Hva er "bumping"?

Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumps av typen ”*bump*” tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post og maksimalt to stykker sammenlagt.
Lenke til kommentar

Tråden er ikke stengt, og advarsel er heller ikke delt ut. Når tråden ble opprettet i April ser jeg det uansett ganske unødvendig å bumpe tråden.

stian123, du har ikke bumpet slik det står i reglene, men med bumping mente jeg å dra opp et gammelt emne.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

"Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukerenfortsetterbumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt."

Her ser vi godt hva som står. Først vil innlegget bli slettet, og hvis bumpingen da fortsetter blir det delt ut advarsler. Hvordan kan jeg ha en advarsel for en bump da?

Lenke til kommentar

QUOTE (^Th0mas^ @ 15/11/2004 : 20:10)
Tråden er ikke stengt, og advarsel er heller ikke delt ut. Når tråden ble opprettet i April ser jeg det uansett ganske unødvendig å bumpe tråden.

Nei, det beklager jeg...

Det har seg sånn at jeg sjeldent bruker søkemotoren for å finne tråder, men denne dagen gjorde jeg det.

Fant denne tråden, og skrev uten å sjekke datoen.

Er enig i at det er unødvendig og dra opp SÅ gamle tråder, men det gjør no ingenting...

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det er unødvendig å dra frem så gamle tråder hvis man har spørsmål i forhold til temaet/innholdet i tråden eller relevant informasjon som du tror andre kan ha nytte av, men jeg har av og til sett at folk "bumper" flere måneder gamle tråder med innlegg som innholder en smiley o.l. Det er derimot teit og meget unødvendig!

Sånne uødvendige bumps har som vane å bli stengt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...