Mister t Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Jeg har et hercules fortissimo 7.1 lydkort og lurere på om det er noen andre kort som er bedre til spill enn dette? Jeg har kikket på Creative Soundblaster Audigy 2 og det som heter ZS. Er det andre forskjeller enn at det er 7.1 og DTS på ZS? Er det andre som er bedre enn disse? Endret 15. november 2004 av Mister t Lenke til kommentar
msh Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Det lydkorte er kjempe bra til spill.Men husk å kjøre på analog linje for å bruke sourround i spill Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 jeg skal ha til musikk. Maks 600 kr. Forslag? Lenke til kommentar
Mister t Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Men er det noe forskjell på Creative Soundblaster Audigy 2 og Creative Soundblaster Audigy 2 ZS? Er det bare 7.1 og DTS som skiller de kortene fra hverandre? Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 jeg klarer meg fint med et par Clas Ohlson HeadPhones og det interne lydkortet på mitt Abit AN7 Nforce2 Ultra Hk. Epz. Lenke til kommentar
Mister t Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 jeg klarer meg fint med et par Clas Ohlson HeadPhones og det interne lydkortet på mitt Abit AN7 Nforce2 Ultra Hk. Epz. Men jeg ønsker spill opplevelse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå