Jan Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hvorfor jobber ikke tobakksindustrien på spreng for å få vekk faenskapet? De vet jo at deres yrke er i fare framover..Selv om vi er kjøpeglade og naive nå så tar myndigheten det store kakestykket om ikke lenge. Hadde det blitt gjort endel mindre farligere, fått vekk endel kjemikalier osv hadde det blitt mer godtatt og greiere å ha med å gjør. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Som sagt før, ikke mange som får den type kreft... 1 av 1 million eller no sånn, og hvor mye er 67% av 0.000001%? Ikke så voldsomt mye mer.. Endret 16. november 2004 av uberhunter Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Lenge man må holde på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Foreslår at alle snusere (som ikke ønsker å slutte) leser det som har blitt skrevet på vg's forum om saken. Lenke til kommentar
gutt19 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg skal prøve og slutte å snuse innen jul! Har bestemt meg for og trappe ned 1 boks i uken. Noen som er med? Men man må vell ha snusa en goood stund før det begynner og bli farlig... ja bedre det jeg har snusa i 4-5 år...og jeg sluttet med en gang etter at jeg så litt rundt..det med hvor farlig det kan være. og nå begynner å bli over 2 måneder at jeg har snusa sist..og jeg har ikke tatt en eneste PRELL tok nicorett tyggis hjalp meg iallfall..kan jo se om dte hjelper deg også Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Successful bump is successful. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Ikke snus med andre ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå