Bandidos-Pelle Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Ja, etter å ha søkt rundt på den nokså troverdige nettsiden "vg.no", fant jeg en artikkel som tar opp et tema det er mye uenigheter om. ER snus helseskadelig? Det hevder en ny undersøkelse. http://go.vg.no/cgi-bin/front.cgi/0/http:/...bs?artid=254545 Ja, kommer du til å slutte? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Vel, da kommer jeg i alle fall ikke til å begynne Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Vel, da kommer jeg i alle fall ikke til å begynne Samme her Ikke det at jeg hadde tenkt til å begynne i det hele tatt Endret 15. november 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 ja nå blei jeg skikkelig nervøs ... herregud,alle som snuser er jo klar over at det ikke er bra...men for meg er det å snuse mye bedre enn å røyke. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 MUWAHAHA! DIE IN PAIN! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg kommer ikke til å slutte. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Tror ikke at folk slutter av denne grunnen, alle vet jo at det er farlig å røyke, men folk røyker som aldri før.. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Like greit at jeg ikke snuser da. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 OH NOES!!11 Er det farlig? Jeg som trodde det var sunt. Vil ikke dø Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 vurderer å kutte ned til en boks i uka. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 OH NOES!!11 Er det farlig? Jeg som trodde det var sunt. Vil ikke dø Kjipt å dø. Jeg har ingen planer om det. Lenke til kommentar
bernini Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Det jeg ikke skjønner med den statistikken der er at det er 67% større sannsynlighet. Hvis sannsynligheten fra før av er ganske liten f.eks 1%, vil jo sannsynligheten bare være 1,67%, eller tar jeg feil nå? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 flott! hater snus, det er verre enn røyk... Spesielt når folk legger igjen stuffet etter seg på byen/fest. Å spesielt når det er jeg som har vorspiel og skal rydde bordet Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 da inviterer du en gjeng med idioter på fest spør du meg... Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Jeg skal prøve og slutte å snuse innen jul! Har bestemt meg for og trappe ned 1 boks i uken. Noen som er med? Men man må vell ha snusa en goood stund før det begynner og bli farlig... Endret 15. november 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 da inviterer du en gjeng med idioter på fest spør du meg... Er ikke uenig... Lenke til kommentar
salif Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Det jeg ikke skjønner med den statistikken der er at det er 67% større sannsynlighet. Hvis sannsynligheten fra før av er ganske liten f.eks 1%, vil jo sannsynligheten bare være 1,67%, eller tar jeg feil nå? Tror det er sånn, men sannsynligheten er mindre enn 1% Om sjefen på jobben kan det han snakker om så er det 0,0167% eller noe Lenke til kommentar
nord Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 vurderer å kutte ned til en boks i uka. bra, det er nok det beste. Dont give up! Lenke til kommentar
bernini Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Det jeg ikke skjønner med den statistikken der er at det er 67% større sannsynlighet. Hvis sannsynligheten fra før av er ganske liten f.eks 1%, vil jo sannsynligheten bare være 1,67%, eller tar jeg feil nå? Tror det er sånn, men sannsynligheten er mindre enn 1% Om sjefen på jobben kan det han snakker om så er det 0,0167% eller noe Ok, da var det slik som jeg trodde. Så det blir det samme som å si at faren for å bli drept av en lilla meteoritt på en onsdag øker med 76% hvis du har på deg lilla skjerf og tøfler? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Det har da aldri vært tvil om at det er skadelig vel? Så lenge jeg kan huske har det vært advarsler på snusboksene. At noen finner ut at det plutselig er farlig er ingen overraskelse. Neste år finner de kanskje ut at det ikke er farlig likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå