starfish Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Ha ha...ingen har nevnt Nirvana! (tror jeg). Nirvana var et kongeband. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Sykt lang denne tråden her ble, mye lengre en den med Techno! :razz: Btw, InFlames-Suburban Me er genial! Hørt litt på den, nå klarer jeg ikke og slutte Lenke til kommentar
normal Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 alle vet metallica holder på å lage ny plate nå sant? skal komme ut i 2003 tror jeg (det sies mye rart.. james har vært innlagt vet dere, er ute nå) FFs jeg klarer ikke vente den skulle vært ute i 2001 Q4 !!! jeg har lastet ned en demo på Enter Sandman... 2 !!!! Etter tittelen å spore får vi bare håpe dette blir en like bra oppfølger som The Unforgiven 2. (metallica er jo eneste bandet som får oppfølgeren til å høres bedre ut enn originalen). Fant det på et p2p program, kaza eller noe. var bare gitarriff, VELDIG RÅTT. last ned last ned gutter... :wink: om jeg så må jogge baklengs rundt i byn for å få den cden når den kommer ut så S K A L jeg ha den kjapt. gleder meg, har gjort lenge ¨nå. men har ikke alle cdene så jeg får konsentrere meg om litt der btw har nettop meldt meg inn i offisielle fanklubben, venter på SO WHAT! magazine, de skal være det første bandet som redegjør for hvordan sirkuset foregår økonomisk ! [ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-05-29 21:42 ] Lenke til kommentar
johna Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 - Iron Maiden: Alt - Metallica : det meste - Pearl Jam : Meget mye - Live: Joa.. - Jokke : Seff.. ..und weiter... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 29. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2002 Quote: starfish skrev (2002-05-29 20:55):Her er noen av dem:Limp Bizkit - Break StuffLimp Bizkit - NookieLimp Bizkit - Don`t RememberSlipknot - People=ShitSystem Of A Down - Chop SueyNo Use For A Name - Life Size MirrorMetallica - Fade to BlackFear Factory - ShockFear Factory - EdgecrusherAnti-Flag - 911 For PeaceKorn - BlindKorn - All In The Family+ + + + Bra liste. Så at noen snakket om nu-metal. Er ikke sikker på om SOAD og KoRn er nu-metal. personlig så mener jeg at de ikke er det. mye dypere tekster og mer avansert musikk enn Limp Bizkit, Linkin Park, Alien Ant Farm... etc. Lenke til kommentar
Shepherd Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Nattens album: Iron Maiden - Number Of The Beast Inneholder klassikere som: Hallowed Be Thy Name 22. Accasia Avenue The Prisoner For å nevne noen...... Lenke til kommentar
staljin Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Hei, Er av "eldre model" og må nok si at jeg ikke kjenner til en GOD del av de bandene som er nevnt her. De klasiske HEAVY sangene jeg hører mest på for øyeblikket er: Queensriche - Eyes of a Stranger Garry Moore - The End Of The World (Heftig SOLO) (Corridors of Power album) ANBEFALES Metal Church - Highway Star Staljin [ Denne Melding var redigert av: staljin på 2002-05-30 05:14 ] Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Quote: ok, liker sjølv Theatre Of Tragedy sine to siste plater,Apoptygma Berzerk også er konge :smile:Elektronisk musikk med blanding av aukustiske instrument slik som TOT og Apoptygma Berzerk gjer det, gjer at musikken får eit litt tungt lydbilde som er rått.men skal vel vere einige i at Dimmu si siste skive er noke av det råaste eg har hørt...sjølv om eg synst dei begynner å bli litt kommers. Var suverent å vere på konserten dei hadde under Inferno festivalen.(Windir var forresten det desidert beste bandet på Inferno, men Eternal Silence også var bra)<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: kosh på 2002-05-27 21:59 ]</font> Er ikke Apotygma Berzerk norske? Tre fra meg må være (Vanskelig å vleg tre da) Soil - Inside (Alt av Soil er møkk bra, selv om de bare har gitt ut en CD) Disturbed - Stupify System Of a Down - Alt, men må jeg nevne en: Clown Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Quote: Den 2002-05-29 21:14, starfish skrev:Ha ha...ingen har nevnt Nirvana! naturlig nok ettersom Nirvana ikke var et metal band :wink: Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 rock suger! er enkelt å lage... tromm-tromm-tromm-tromm..... bla bla bla. Høre dere nå hvor teit det høres ut å disse andres musikksmak?? Referer til trance-tråden... Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Hadde likt å se deg lage en liten trommesolo eller fin liten gitarsolo. Sjangsen ER nok større for at du og jeg og de fleste andre her hadde klart å lage en fengende trance låt en at noen av oss kunne laget en rocklåt Lenke til kommentar
Theater Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Man tar: - Fem sjimpansjer - Fem datamaskiner - Fem kopier av eJay (med lisens) Gi dem ca 15 minutter og vips har man sanger nok til et hvilken som helst trancealbum som vil gjøre det stort på topp20 lista. Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Her høres det på Godsmack og Incubus. Går mest i Godsmacks selvtitulerte album, og Incubus sitt S.C.I.E.N.C.E. Anbefales. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Pain - Dark fields of pain Nightwish - Nightquest Children of bodom - Lake bodom Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Quote: Den 2002-05-30 13:45, Spirograf skrev: Går mest i Godsmacks selvtitulerte album Awake er da et mye bedre album enn det selvtitla :smile: Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Noen gode og gamle på lista mi idag :wink: 1. Iron Maiden - Can I Play With Madness 2. Mötley Crüe - Too Young To Fall In Love 3. Tesla - Hang Tough Lenke til kommentar
Arodin Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 I winamp akkurat nå: Opeth - The drapery falls Tool - Schism Anathema - A dying wish Within Temptation - Another day Amorphis - Better unborn Har en the gathering genser som jeg ofte bruker når jeg er på term stuene på blindern. Sikkert mange som tror jeg er en ivrig lan party kar. Betste låta til MDB må være The cry of mankind! [ Denne Melding var redigert av: Arodin på 2002-05-30 23:18 ] Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 oslo gospel choir- get together lara fabian- adagio fabio frizzi- zombie flesh eaters theme ærlig talt metall suger negertiss :smile: Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Arodin, hvor fikk du tak i den skjorta? Bestilt på nett? Det er ikke så mange som har hørt om dem har jeg et inntr. av. Finner info om og (lovlige) mp3'er fra dem og mange andre band på denne linken: http://www.centurymedia.com/index2.htm [ Denne Melding var redigert av: slowcooler på 2002-05-31 00:00 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg