Gå til innhold

Hvilke 3 metal låter blir mest hørt på din maskin????

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dimmu Borgir - Kings of the carnival creation

Arcturus - The Chaos Path

Covenant - Bringer of the sixth sun

Kremen av metal...:smile:

[Og til de som går med buksa ned på knærne og hører på infantil musikk som bestemora mi kunne lagd bedre; Snurp igjen smella deres - dere har overhodet ikke peiling!]

mvh

André.

Ps. Skinnbukser er skikkelig tøft; det hender jeg drar frem den gamle svarte når jeg føler for å være ekstra kul på fest (+ når jeg er på konsert med Dimmu da...).

Lenke til kommentar

Quote:

og er helt enig...tool ruler..

og gjett hvem som har fått seg VIP biletter til Norwegian Wood festivalen??
:)
gleder meg noe i helvete..

Nice. :smile: VIP biletter...Ja.

Kanskje du får snakka med Maynard eller noe, det hadde vært fett. :smile:

Lenke til kommentar

Akkurat nå har jeg lite mp3 på pc'n...

men d som går mye og høyt er:

marliyn manson - tainted love (begynnelsen er RÅ)

POD - youth of a nation

- dette er sånne periode sanger som en blir lei av en gang... Men det meste av Metallica holder tronen enda når det gjelder Metal!! :grin:

Lenke til kommentar

Metallica - Motorbreath

Metallica - Master of Puppets

Metallica - ...And Justice For All

....Og alle de andre sangene

(Til deg som nevnte Mama Said, det går vel ikke under metal-sjangeren, gjør det vel?)

Metallica er bare best.(Det er vel unødvendig å skrive)

Lenke til kommentar

Hehe...kneal before the King Of Metal

Jeg er i den alderen at jeg var ung når den verste heavybølgen var på 80-tallet. Da hadde du enten hår ned på rompa og spilte luftgitar så det holdt, eller så var du soss og hørte på listepop!

Hva jeg var? Siden jeg svarer på denne tråden sier vel det seg selv...når håret mitt var som lengst (ca 87-89 tenker jeg) gikk det ned på rompa. Spilte gitar i et lokalt heavyband og har vært på 99% av alle heavykonserter i Norge i tidsrommet 87-96! (6 Metallica konserter, hvorav en i Stockholm!)

Bare 3 sanger...hmmmm ok da, here goes:

1. Halford - Made In Hell

2. Rammstein - Der Meister

3. Gamma Ray - Valley Of The Kings

Dette er bare et fåtall av sangene/artistene jeg hører på. Og jeg hører på annen musikk også, bl.a. klassisk og jazz kan være bra.

Og til dere som sier metal suger; gå og vogg, dere er for unge...fjortisser! :lol:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-27 16:44, Zitoz skrev:

Quote:

Covenant - Bringer of the sixth sun

trodde det var
K
ovenant jeg

ok når du først er der, så ikke glem "Jiahd"

:smile:

Nei; Når "Nexus Polaris" til Covenant kom ut, altså når Covenant var noe av det aller kuleste metal-bandet i norge, het bandet altså Covenant med _C_ . For et par år siden bestemte de seg for å lage elendig New-Metal istedetfor Genial metal, en eller to gikk ut av bandet og de skiftet navn til Kovenant. Nå er det bare ræl. [Dog så tror jeg, er ikke sikker, at Hellhammer fortsatt er med, altså norges beste trommis. Hvorfor han gidder det, skjønner jeg ikke...]

Lenke til kommentar

Ingen som hører på Pønk da? Tidenes norske band er jo Turboneger.... Eller Turbonegro som de heter i utlandet... Gleder meg til å se dem på Quart i år, lurer på om jeg skal stikke innom Rams+ein og... Men her er min Pønk/heavy rock liste:

Turbonegro - Don't Say Motherfucker Motherfucker

Rancid - Ruby Soho (tidløs!)

Sex Pistols - God Save The Queen (enda mer tidløs)

Per_B

Lenke til kommentar

Topp tre blir litt snevert kjapt utdrag følger.

Rart ingen har nevnt TypeONegative ?

Iron Maiden

Helloween

GammaRay

Metallica

Megadeath

Ratm

Rammstein

DreamTheatre (er jo prog rock da, men er konge musikk likevel)

Av litt eldre: Rainbow, Dio, AC/DC, Black Sabbath, Deep Purple, Led Zeppelin bør nevnes

Hører ellers på mye rart, kort fortalt det meste untatt listepop (Jeg hater listepop!!! Hehe)

Hører faktisk mest på Pink Floyd materiale om dagen.

Var på Waters konserten :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...