Zlatzman Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Jeg har en live versjon på 8.20 min fra 1985. Mye kulere enn på CD'en Hvor har du fått tak i den? På en av musikk DVD'ene deres? Er det noen som har hørt noe mer om når Metallica kommer til Norge? -Zlatzman Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Iron Maiden - Wasted Years Blind Guardian - Valhalla Iced Earth - Damien Lenke til kommentar
IcedEarth Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Gidder ikke å begrense meg til tre nei. ¤ Iced Earth - A Question of Heaven (og resten av Dark Saga albumet) ¤ Iced Earth - Melancholy (Holy Martyr) - og resten av Something Wicked This Way Comes Albumet ¤ Iced Earth - Ghost of Freedom - og resten av Horror Show albumet ¤ Blind Guardian - A past and future secret ¤ Demons & Wizards (samarbeidsprosjekt mellom Iced Earth og Blind Guardian) - Gallows Pole (og resten av albumet) ¤ Metallica - Black Album og Master Of Puppets Albumet ¤ Evanescence ¤ Nightwish ¤ Within Temptation - Ice Queen (og resten av albumet såklart Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 er ikke siker på hvilke metalsanger som spilles mest av, men dette er ivertfall de 3 jeg hører på ganske ofte: Slayer - Angel of DeathVintersorg - När Alver sina Runor Sjungit Turboneger - The Age of Pamparius (ikke akkurat metal(death pønk), men en knakende god låt) Lenke til kommentar
svennand Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 grupper: Metallica The Gathering Farmer Boys :o Paradise lost :-) Rammstein :smile: Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Grupper: Tool A Perfect Circle Rage Against the Machine Led Zeppelin Cake Muse Ac / Dc Metallica Rockatansky Ribozyme and so on... Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Gamma Ray - New World Order (live) Gamma Ray - Victim Of Fate (live) Gamma Ray - No Return (live) ny live-plate Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Blind Guardian & Iced Earth - ExcaliburRammstein - Asche Zu Asche Hoobastank - Remember Me ...eller.no... Excalibur sangen er ikke av Blind Guardian & Iced Earth, men ett helt annet band, det er bare en tulling som har satt denne tittlen på den, sikkert i tiden da Demons & Wizards CDen ble utgitt. Husker ikke navnet på bandet. Mine: Iced Earth - ALLE SANGER. In Flames - Mange forskjeliige Dark Tranquillity - Damage Done CDen Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 In flames- Trigger Dimmu borgir- Burn in hell Dimmu borgir- Spellbound Dimmu borgir- puritania Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Nå går det mest i Dance of Death og Paschendale fra det nye maiden albumet( som faktisk holder mål:) samt "Vredesbyrd" fra Dimmu Borgir:) Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Iron Maiden - Paschendale (Lytt til teksten, skikkelig bra sang) Sonata Arctica - Fullmoon Sonata Arctica - Gravenimage Sonata Arctica - My land Hammerfall - Trailblazers Iron Maiden - Holy smoke Lenke til kommentar
TST Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Dette er nok en "telletråd". Hører bedre hjemme i "annet" eller "søppel" i Off-Topic. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg