pian Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Dream Theater - 'Six Degrees Of Inner Turbulence' albumet!! Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Tool I grunnen omtrent det eneste "metallet" jeg hører på. Selv om det egentlig er psykedelisk hard-rock er det mye nærmere metall enn mye annet av det moderne crappet du finner i musikkhyllene til folk. Forresten, sangene Eulogy, Schism og Lateralis er de som blir mest hørt på. Lenke til kommentar
Ehrgeiz Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Metallica - Master Of Puppets AC/DC - Back in Black Metallica - Sad But True Lenke til kommentar
SoW Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Iron Maiden - Fear Of The Dark In Flames - Pinball Map Dimmu Borgir - Burn In Hell Ja, det var 3.. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 AC/DC - Back in Black Når ble AC/DC metal?? trur jeg nesten ikke angus ville finne seg i engamg Lenke til kommentar
bambam Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Hmmm... Akkuratt nå : Cradle of filth - hollowed by the name Hanzel ud Gretyl - Komm zu uns Metallica - Devil's dance Lenke til kommentar
Ehrgeiz Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 AC/DC - Back in Black Når ble AC/DC metal?? trur jeg nesten ikke angus ville finne seg i engamg Uansett er det bra musikk Lenke til kommentar
starfish Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Mithotyn - Upon Raging Waves Emperor - Alsvartr (The Oath) Darkthrone - F*cked Up and Ready to Die Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Metallica - Ride The Lightning Metallica - Master Of Puppets Metallica - For Whom The Bell Tolls Metallica er best Lenke til kommentar
laneZ Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 1. Vital Remains - Dechirstianize 2. Ragnarok - Diabolical Age 3. SatyricoN - Dark medival times >ALL metal Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Nightwish - Nightquest Godlåt!! Liker Wanderlust ganske godt også jeg. Nightwish dominerer min playlist, er ganske n00b når det gjelder metal aktig musikk... Skal prøve å få tak i noe Sonata Artica, Stratovarius osv MEN ikke diss trance/techno/house/rave og annen electronica. Man skal respektere andres meninger og musikksmak... Lenke til kommentar
rlz Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Metallica - One Metallica - Harvester of Sorrow Dimmu Borgir - Puritania Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 alt metal suuuuuger!!!!! **** SÅ LAMT!!! Headbang litt mer, å dø! ****s narkis og bokstaveligtalt DRITTSEKKER! Sadoer i lærbukser som er så stramme at dere blir sterile!!!!!!!!!! HipHop Rulezz! hmmm, hvor gammal er du? De fleste på dette forumet skjønner at du mener å skrike ut når du bruker ett utropstegn, så du trenger ikke å bruke flere. Ikke alle her er trangsynte, tette fjortisser som bare er ute etter å flame alle som mener noe annet enn dem selv, med idotiske utsang om ditten og datten. Sikkert mye skrive feil men wtf; dere skjønner hva jeg mener... Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Heelt enig med deg! Har irritert meg lenge over det utsagnet... Har du ikke noe vettugt å si så ikke si det.... Alle metalfans, gå inn på trance trådene å si at trance suger!!! (eh not) Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Slipknot - Disasterpiece Slipknot - Purity Hatebreed - I will be heard Lenke til kommentar
PlacidDragon Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Mysticum - Wintermass Dæven, jeg visste ikke om noen andre som likte disse "klassikerne". Godt å se at andre også likte / liker Preben og co Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Metallica - Ride The LightningMetallica - Master Of Puppets Metallica - For Whom The Bell Tolls La oss heller si følgende: Hit The Lights Four Horsemen, The Motorbreath Jump In The Fire (Anesthesia) - Pulling Teeth Whiplash Phantom Lord No Remorse Seek And Destroy Metal Militia Fight Fire With Fire Ride The Lightning For Whom The Bell Tolls Fade To Black Trapped Under Ice Escape Creeping Death Call Of Ktulu, The Battery Master Of Puppets Thing That Should Not Be, The Welcome Home (Sanitarium) Disposable Heroes Leper Messiah Orion Damage Inc. Blackened And Justice For All Eye Of The Beholder One Shortest Straw, The Harvester Of Sorrow Frayed Ends Of Sanity, The To Live Is To Die Dyers Eve Enter Sandman Sad But True Holier Than Thou Unforgiven, The Wherever I May Roam Don't Tread On Me Through The Never Nothing Else Matters Of Wolf And Man God That Failed, The My Friend Of Misery Struggle Within, The Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Jimmy Pop du mangler nok en god del sanger hmm ja... 3 metal sanger... Manowar - Defender In Flames - Dialogue With The Stars Kovenant - Mirrors Paradise det er vel de 3 som blir mest spilt på pc'en for øyeblikket... av album hører jeg på Manowar - Warriors of the World United og Manowar - Hell of Steel Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 HIM. Knallmusikk. ellers går det i Cradle of Filth, Children of Bodom og Dream Theater.. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Metallica: St Anger Nas: I can Stacie Orrico: stuck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg