moshpit Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Vanskelig og si,men Iron Maiden - Afraid to Shoot Strangers er vel en god kandidat.. ellers går det mye i andre Maiden sanger, og dream theatre etc.. Dream TheaTER!!!! Lenke til kommentar
Kel Sha'in Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Skavvise... Litt vanskelig å bare velge ut tre, men... Judas Priest - Breaking the law Judas Priest - Grinder Black Sabbath - Paranoid Pluss en haug med andre låter... Lenke til kommentar
Chief Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Blir litt for vanskelig, nevner bare noen skambra band og låter Smashing Pumpkins * Disarm, Silverfuck, Eye, Today, Foo Fighters * Overdrive, Learning To Fly, My Hero, All My Life Tool * Eulogy, Stinkfist, Forty Six & 2 Rage Against The Machine * Wake up, killing in the name of, Bullet in the head Sonata Artica * Wind beneath my wings, Still Loving You Audioslave * Like a stone, I am higher Limp Bizkit * My way, Gecha Groove On, My Generation Linkin Park * Somewhere I belong, In The End, Crawling Staind * Outside, Take it, Pressure, Epiphany P.O.D. * Alive, Youth of The Nation, Satellite, Nickelback * How You Remind Me, Never Again, Hangnail Ozzy/black sabbat * Dreamer, Close My Eyes Forever, I Want You, Mama I'm Commin Home Metallica * One, Mama Said, Low Mans Lyrics, Unforgiven, Enter Sandman, Sad But True, Ramstein * Du Hast, Mutter, Ache zu Ache, Heirate Mich Nightwish * Sleeping Sun, Walking In The Air, Swanheart, Gethsemane Manowar * Swords in the Wind Tenacious D * Tribute Burde dekke det meste. Er vel ikke alt dette som er helt metall, men jeg kunne ikke la være å ta det med! Dette er ikke de sangene jeg nødvendigvis liker best av de respektive grupper, men de jeg kom på nett nå! Selvsagt av mine favorittband er det nok de som er listet opp, men av band som jeg bare har skiva til som jeg hører på av og til er det ikke så lett å ha en favoritt! Metall er det feteste som blir laget. Gjør ikke noe for meg om sjangeren blir bredere av band som Linkin Park, P.O.D. Nickelback og de andre NU Metall bandene! Metall4Life -Chief- Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Axel Rudi Pell - It's gettin' dangerous In Flames - Trigger Iced Earth - Burnt Offerings Lenke til kommentar
tryll Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Cradle of filth - hallow be thy name (iron maiden cover) Iron Maiden - Fear Of The Dark Hin Onde - Fimbulwinter (alle er verdt å sjekke ut hvis du er en metal fan) Lenke til kommentar
Vang1 Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Soilwork - The bringer Children of Bodom - Needled 24/7 Machinae Supremacy - Sidology Episode 3 - Apex Ultima (http://www.machinaesupremacy.com/) og så må jeg ha med en 4 :oops: HIM - The Sacrament nå må det sies att jeg kunne sitte her og ramse i evigheter. Storm, som en eller annen nevnte over, kom seg akuratt ikke opp.. :-? + masse masse masse mer bra som kan, og kanskje burde bli nevnt, som for eksempel System of a Down!!! Lenke til kommentar
axl Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Opeth - Blacwater Park Katatonia - Brave Evanescence - Bring me back Lenke til kommentar
DionysosDale Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Om eg må liste dei tre eg høyrer mest på for tiden, så må det vel være: Old Man's Child - Milennium king Satyricon - Mother north Satyricon - Hvite krists Død Bortsett fra dette så må eg jo si at Cradle of Filth må være det råeste som noensinne er laget!!! Dionnysos Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Hører på mye forskjellig, men akkurat nå er det nok: Cradle of Filth - Fear of the Dark Cradle of Filth - Dusk and her Embrace Pain - Shut Your Mouth (kan regnes som Heavy Metal) Jeg vet at ingen av sangene er spesielt nye, (iallefall ikke Pain) men jeg har akkurat fått dem. Denne lista skifter nok forresten raskt når det nye Metallica Albumet kommer. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Arch enemy - fields of desolation Arch enemy - pilgrim Arch enemy - resten av sangene de har Mye arch enemy for tiden som dere ser. andre grupper jeg har likt over gjennomsnittet er: In Flames (var vel den gruppen som frelste meg til metalmusikken) Dark tranquillity Hypocrisy Opeth Kommer ikke på flere Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Arch Enemy er knall de ja! Er den nye plata ute ennå? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Pain-shut your mouth Black Sabbath - Iron man og en hel haug fra SOAD Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Arch Enemy er knall de ja! Er den nye plata ute ennå? Anthems Of Rebellion release: 25. august til europa. 24. juli til japan, heldige jævler Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Metallica - St. Anger Metallica - Blackened Black Sabbath - Iron Man Lenke til kommentar
jokki Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Metallica - St. AngerMetallica - Blackened Black Sabbath - Iron Man er virkelig St.Anger saa bra?? hoerer den blir slaktet av andre folk fordi den ikke har soloer osv. Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Metallica - Astronomy Metallica - Enter Sandman Metallica - So What Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Metallica - St. AngerMetallica - Blackened Black Sabbath - Iron Man er virkelig St.Anger saa bra?? hoerer den blir slaktet av andre folk fordi den ikke har soloer osv. Litt skuffa når jeg hørte den første gang, men jeg syns den har tatt seg opp betraktelig etterhvert som jeg har hørt på den mer. Vente til jeg har hørt hele albumet før jeg gir "final judgement" :smile: Lenke til kommentar
jokki Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 mulig det ja hakke hoert den selv saa jeg skal ikke si noe saa,har bare hoert fra andre vet du hva tid albumet kommer ut??? Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Albumet kommer seinest 9.juni i Norge. Har blitt bekreftet at den slippes 6.juni i Sverige, Tyskland mfl. Verdensturneen begynner 6.juni, så det virker jo rimelig. EDIT: Platekompaniet: "Metallicas nye album er flyttet fram fra mandag 9. juni til torsdag 5. juni. Førstkommende torsdag er med andre ord skiva i salg." whoppi!!! Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Metallica - St. AngerMetallica - Blackened Black Sabbath - Iron Man er virkelig St.Anger saa bra?? hoerer den blir slaktet av andre folk fordi den ikke har soloer osv. Jeg har hørt den, og jeg syntes den virket veldig bra selv om soloene uteblir. Irriterte meg litt at de stopper sangen akkurat når den blir hard, bare for å synge SSSAAAIINTT ANNNGGER med en litt pysete stemme. De kunne godt holdt kjøret gjennom hele sangen. Uansett gleder jeg meg vilt til den nye CD en, den er visst ganske mye hardere en forgjengerene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg