Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Rosa Helicopter! Den bare rocker ja Lenke til kommentar
YBD Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 System Of A Down - P.L.U.C.K. Queens Of The Stone Age - Song For The Deaf Ugress - Loungemeister Lenke til kommentar
The_Trick Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Det det går i: Hammerfall - Templars of Steel Full Strike - Metal Mind Full Strike - Created Fantasy ellers mye In Flames(kansje ikke metal men sinnsykt bra!De svenskene kan å lage musikk :razz:) Lenke til kommentar
honnings88 Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Iron Maiden - Wasted Years Black Sabbath - Crazy Train Black Sabbath - Iron Man Lenke til kommentar
okzalabim Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 hei folkens. har glemt hvordan jeg lager en liste over mine mp3 i winamp.slik som denne http://cocabrus.hit.no/~u001457/minemp3.htm kan noen friske opp mitt minne;) Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 8. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2002 Quote: The_Trick skrev (2002-12-07 04:17):ellers mye In Flames(kansje ikke metal men sinnsykt bra!De svenskene kan å lage musikk :razz:) In Flames er metal! For tiden så går det i In Flames, Nightwish, C.K.Y, H.I.M, Satyricon og Norah Jones. Må slappe av også :smile: Lenke til kommentar
Viquingue Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Det som det går mest av på min pc av metal (hører alikevel ikke på stort annet...) er: Hammerhead, Metallica, HIM,Iron Maiden og Kings of metal;MANOWAR! Vanskelig å si hvilke sanger som spilles oftest men det blir vel; Army of the Immortals, Battle Hym og Hail and Kill (alle er Manowar) Er det flere Manowar fans der ute? Har bare sett to til nå :sad: Er forresten 15 år og kraftig motstander av HipHop musikken.... Metal er best rett og slett! Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Hele CDen Pagans Mind - Celestial Entrance KOOONGE! Norsk ProgMetal på høyde med Symphony X og Dream Theater! Verd å høre!!!! :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: Lenke til kommentar
medlem-14858 Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Sonata Arctica er jækla tøff musikk. og litt helloween og litt Rammstein :smile: Lenke til kommentar
Erlend! Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Metallica- Master of puppets Metallica- Enter Sandman Metallica- Fuel Lenke til kommentar
Erlend! Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Off topic Noen som hører mye pearl jam her? Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Mye Metallica her men jeg må vel si: -Chesney Hawks: I am the one and only -Eminem: Loose yourself -Dj Sammy: Heaven Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 måinnrømme: Meshuggah - coridores of camelions Meshuggah - chaosphere Old MAns Child - The soul reciver Dimmu Borgir - Broderskapets ring og stormblåst Immortal - damned in black og Mighty Ravendark emperor - Thorns on my grave Dark Tranquility - white noisblack silence slayer - criminaly insane Khold - hele plata - masterpiss of pain pain - dark fields of pain satyricon - prime evil rennisance og hvitekrists død The kovenant - mirrors paradise, cyber trash og jihad Covenant . alt.. er litt black for tiden.. ps: Khold er noe av det beste innen black jeg har hørt på lenge.. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Mye Metallica her men jeg må vel si: -Chesney Hawks: I am the one and only -Eminem: Loose yourself -Dj Sammy: Heaven topicen er jo metal låter da... og de du skrev opp er vel ikke metal akkurat.. Lenke til kommentar
Gabba Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Metallica-Enter Sandman (er ALLTID på playlista mi!!!! kongesang ) Ellers går det på: Mer Metallica Nightwish theatre of tragedy kovenant/the covenant in flames Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 topicen er jo metal låter da... og de du skrev opp er vel ikke metal akkurat.. Psst. Du er litt sent ute. Sjekk postingsdatoen. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Vanskelig og si, men Iron Maiden - Afraid to Shoot Strangers er vel en god kandidat.. ellers går det mye i andre Maiden sanger, og dream theatre etc.. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Hmm.. Hele Satyricon - Rebel Extravaganza Hele Blood Red Throne - Affiliated With the Suffering Hele Carpathian Forest - Defending the Throne of Evil Hele Old Man's Child - In Defiance of Existence Hele Enslaved - Below the Lights Hele Immortal - Battles in the North (Limited Edition) Hele Windir - Likferd Hele Dimmu Borgir - Stormblåst Hele Mayhem - De Mysteriis Dom Sathanas Hele Mayhem - The Grand Declaration of War Hele Pagans Mind - Celestial Entrance (Knall bra CD ja Tigeren!) Hele The Kovenant - Nexus Polaris Hele Tidfall - Circular Supremacy Hele Wyrd - Wrath and Revenge Det var det minste jeg klarte ta med (-: Lenke til kommentar
starfish Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Burzum - Dunkelheit Borknagar - Colossus Enslaved - Loke Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Pagan`s Mind - Exploring Life Dying Fetus - Grotesque et eller annet John Petrucci - Necronomicon (den kan jeg på gitar:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg