Kheperu Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 De hyppigste gjengangerne er for tiden: 1. Satyricon - The Scorn Torrent (fra Rebel Extravaganza) 2. Hollenthon - Y Draig Goch (fra With Vilest Worms To Dwell) 3. Melechesh - Wardjinn (fra Djinn) MÅ HØRES :smile: Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Dimmu borgir - Architecture Of A Genocidal Nature Children of Bodom - Children Of Decadence Dimmu borgir - Hybrid Stigmata Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Jeg får vel nesten slenge meg på: Black Sabbath - Symptom of the Universe Ozzy Osbourne - Facing Hell Nightwish - She is my Sin Iron Maiden - Afraid to shoot Strangers Lenke til kommentar
klarsen91 Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Observerer til min glede at denne metal-tråden har LANGT større respons enn hiphop... Det er forøvrig vanskelig å trekke frem 3 låter, 3 band er kanskje lettere: - Dream Theater - Symphony X - Stratovarius Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 cannibal corpse - Hatchet to the Head.mp3 cannibal corpse - rotting head.mp3 - jumpdafuckup.mp3 Lenke til kommentar
lordpiet Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 I det siste er det uten tvil en som har vært mest populær: Rammstein: Mein Hertz brennt og de andre nyere Rammstein sangene... Men har det meste som har vært nevnt her liggende også =) Lenke til kommentar
aNti hero Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 HIM - join me in death Lenke til kommentar
Ramboy Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Rammstein - Ich Will Rammstein - Du Hast Rammstein - Sonne Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Er denne helt glemt? Jeg vil ha mer bra metal på maskinen min. Har blitt helt frelst av metal (mainly fordi jeg begynte å laste ned Kovenant of Children Of Bodom fra denne tråden så ballet det på seg til Dimmu osv.) Iron Maiden - Hallowed Be Thy Name Helt sjefolainen Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Glemt? Tja...kanskje ikke. Kan jo slenge ut noen låter nå da; Testament - 3 Days In Darkness Iron Maiden - 2 Minutes To Midnight Halford - Heretic Halford-låta er fra nyeste albumet "Crucible". Et must for de som liker det tungt. Og Maiden...what can I say? De går aldri av moten for min del. Lenke til kommentar
normal Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 iron maiden - 666 number of the beast live versjonen av fear of the dark the muppets - born to be wild ozzy osbourne & miss piggy motorhead - brave new world motorhead - god save the queen (sex pistols cover) NOFX - Drugs are Good har endel som ikke er helt metal, men bra musikk generelt Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Langt ifra glemt! Metal vil aldri dø :smile: Children Of Bodom - Bed Of Razors Children Of Bodom - Lake Bodom Children Of Bodom - Children Of Bodom' In Flames - Bullet Ride In Flames - Pinball Map In Flames - Clayman In Flames - Suburban Me In Flames - Artifacts Of The Black Rain In Flames - Jester Race Transfigured In Flames - Jotun Kalmah - Dance of the Water Kalmah - Hades Pantera - Cowboys From Hell Pantera - Cemetery Gates Pantera - Walk Pantera - 5 Minutes Alone Pantera - Mouth For War Osv :smile: _________________ Dell Dimension 8200 CPU :: Intel Pentium 4 Northwood 2.0GHz GFX :: ASUS v8440 GeForce4 Ti4400 128Mb DDR (295/650) RAM :: 2x256 PC-800 RDRam HD :: 2xWD800BB Raid 0 +en Floppy [ Denne Melding var redigert av: Eskil87 på 2002-09-21 16:47 ] Lenke til kommentar
kings_of_metal Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Ingen har nevnt Manowar her! Manowar er bare best. Og Pop-metal og Linkin Park suger noe så inni *******s mye grøt. Beste metal på pcen nå: 1. Manowar - Blood of the kings 2. Manowar - Hail and Kill 3. Korn - Faget Metall for alltid ps. det er ikke alle 14tisser som liker pop og lissom metall:-) [ Denne Melding var redigert av: kings_of_metal på 2002-09-21 17:48 ] Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 hadde bare cdon fått ut fingern å sendt meg susperia cd'en min... :sad: MUAHAH!! imens går det an å høre på: dimmu borgir - kings of the carnival creation borknagar - gods of my world winds - reflections of the i (et album som er noe for de som digga musikkspora i arcanum :wink: ) Lenke til kommentar
ponke Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Kult å se at metal har så stor respons her :smile: Lenke til kommentar
Whoracle Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Dark tranquillity-damage done Dark tranquillity-single part two Dark tranquillity-format c: for cortex In flames-reroute to remain In flames-jotun In flames-Jesterscript transfigured In flames-episode 666 In flames-Worlds whitin the margins Darkane-fatal impact Soilwork-chainheart machine Soilwork-bulletbeast At the gates-Slaughter of the soul Arch enemy-enemy within Arch enemy-savage messiah METAL ruler noså jævli, Hip hop er musikkwannabiætches Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Huff, denne threaden er for lang nå :smile: Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Quote: Den 2002-09-21 18:30, skrev lavizh:Huff, denne threaden er for lang nå :smile: Hvorfor det? Alltid plass for metal! Er ikke akkurat den lengste tråden her på forumet akkurat heller... Bang on! Noen flere: Saxon - Conquistador Gamma Ray - Watcher In The Sky Annihilator - Epic Of War Blind Guardian - Journey Through The Dark Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 tar cd'r jeg også 1. Dark Tranquility - Damage done 2. Meshuggah - Nothing 3. (hed) p.e - Broke Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Rhapsody - Emerald Sword Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg