LtdEdFred Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Quote: Den 2002-06-02 21:34, EnD.R.E. skrev:Jeg har sagt mine tre før, men må bare legge til et "par" til:Hed P.E - Hey BartenderClawfinger - Biggest & the BestDisturbed - StupifyDisturbed - Get PsychoDry Kill Logic - NightmareFear Factory - EdgecrusherFear Factory - LinchpinGodsmack - GreedIll Niño - God Save UsKoRn - BlindKoRn - Here To StayMetallica - Enter SandmanMetallica - Fade To BlackNo One - ChemicalOne Minute Silence - Fish Out Of WaterPain - Shut Your MouthRammstein - SonneRammstein - Du HastRob Zombie - DragulaSaliva - Your DiseaseSaliva - 800Spineshank - TransparentStatic-X - ColdSunna - I'm Not TradingSOAD - Prison SongSOiL - HaloPrøvde å gjøre lista kort :smile: Du har bare _konge_ musikksmak! Lenke til kommentar
Endre Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Quote: Den 2002-06-07 13:36, Baltazar skrev:Du har bare _konge_ musikksmak! *veldig smigret* takk Lenke til kommentar
WebWarrior Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Vanskelig å si. Det går mye i; Extol Antestor Anaemia Lengsel Zao Stronghold Paramæcium Mortification Horde Av Goth går det i; Veni Domine Saviour Machine Virgin Black Wedding Party Eva O Rackets And Drapes Tre spesifike sanger har jeg ikke, men jeg kan si; Jeg hører ikke på Trance Eller annen pop musikk Lenke til kommentar
ParanoidCat Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Dimmu Borgir - Hybrid Stigmata eller metalheart Black Debbath - King of Norway(!) Metalica - Sad But True Lenke til kommentar
Clintern Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Tar dere med industrial her eller.?.. Som f.eks KMFDM, Frontline Assembly, Front 242 og Ministry.. Eller må jeg starte en ny tråd:"3 mest hørte industrial låtene"..? Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Quote: Den 2002-05-27 10:35, blanc skrev:Dimmu Borgir - Metal Heart Nå går det på: 1. Children of Bodom - Everytime I Die 2. Dimmu Borgir - Metal Heart 3. Mortiis - Smell the Witch Lenke til kommentar
andre_aronsen Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Fy for satan så mange metalfolk det er her, trodde mest det var sånne teknonerder..:smile: Har ikke vært innom tråden her siden nr 107 eller noe slikt, trodde den hadde stoppet for lengst... Men da kan jeg jo liste opp enda noen fete band jeg hører på, ble liksom litt lite med 3 stk. Dimmu Borgir Covenant (ikke Kovenant!) Arcturus Therion Pantera Rammstein Dream Theater Death Darkthrone Cannibal Corpse Six feet under Helloween Hypocrisy Gorefest In Flames Fear Factory Old mans child Moonspell Symphony X Black Debbath Gammel Metallica (så klart :smile: ) Gammel Theater of Tragedy Cradle of Filth Susperia Lyd Rotting Christ Ja, jeg kunne listet opp i timesvis..:smile: Okay folkens, håper noen liker noe av dette her! Er jo cream of the crops. mvh André. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 metallica og manowar er det jeg hører på nå, det rocker jo vilt. men herregud da, det er ikke noe som skiller trance folk ifra metal folk, ikke mere enn de som liker hvite sokker og de som liker hvite sokker med røde striper. Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Vel... jeg må si at Cradle of filth er et genialt band, digger dem så innath******. Ellers kan vi jo nevne Opeth som muligens er enda bedre enn COF(Blackwater Park!!!) Så hvis jeg skal nevne et par, tre sanger så må d bli: Opeth - Blackwater Park Cradle of Filth - From the Cradle to Enslave Cradle of Filth - Suicide and other Comforts må bare nevne med det samme: Cradle of Filth - The Black Godess Rises(orig og II) Opeth - Thousand Lakes Opeth - Black Rose Immortal Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Jeg ser at noen har nevnt Black Debbath her! Har noen vært på konsert med de? Det har jeg, og de er et skikkelig bra liveband! På vorspiel igår dro jeg frem min LP samling, og fant masse gamle godbiter som jeg ikke har hørt på lenge, her er noen av de: Y&T - Open Fire Cinderella - Nobody's Fool Saxon - Princess Of The Night Keel - The Final Frontier Anthrax - Antisocial Heavy Pettin - Rock Ain't Dead Accept - Son Of A Bitch Tokyo Blade - Night Of The Blade Suicidal Tendencies - Join The Army Overkill - In Union We Stand Stryper - Surrender Dagens kurositet: Kat - Odmiency Polsk speed/trash-metal band som synger på polsk! Faktisk veldig bra. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2002 Quote: RogueFreak skrev (2002-06-09 11:28):Dagens kurositet: Kat - Odmiency Dagens kurositet nr. 2: Kvist - Min lekam er meg blott en byrde Lenke til kommentar
Zitoz Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Quote: Den 2002-06-09 09:58, Clintern skrev:Tar dere med industrial her eller.?..Som f.eks KMFDM, Frontline Assembly, Front 242 og Ministry..Eller må jeg starte en ny tråd:"3 mest hørte industrial låtene"..? Nei, industrial er bare piss, og for små mamma dalter.Metallmussik, er for de som ikke har noe i mot litt blod smak i skjeften, tråkke på glasskår og sminke seg litt i ansiktet :smile: Og spar oss for en topp tre industrial. _________________ --Asussi Chiefine --Pwerd by, Pentium4 [ Denne Melding var redigert av: Zitoz på 2002-06-12 01:50 ] Lenke til kommentar
misery Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 For å nevne noen: Dream Theater - A Change of Seasons Rush - Yyz Pain of Salvation - Rope Ends Metallica - One Opeth - Bleak Pagans Mind - Caught In A Dream WAR - Cresendo Of Though Children Of Bodom - Hate Me m/ m/ Lenke til kommentar
tordtheman Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Slip Knot- Waint and bleed Disturbed- Get psycho Soulfly- Primitive Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 WASP - Unholy Terror etterfulgt av WASP - Charisma (de to sangene hører sammen!) :grin: (trøkken i de sangene er ufattelig! ) Quote: no man has ever ruled the world not knowing the curse of me! Scorpions - Deadly Sting Suite Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Vel...nevner noen: Dimmurborgir - Hybrid STigmata-Apostles (tror jeg den heter) Slipknot - Wait&Blead Slipknot - Spit It Out Alt av SLipknot egntlig. Children Of Bodom osv... Og the one and only:DEFTONES!! Manson - CAke And SOdomy Anngående topic så kommer det an på hva dere deffinerer som METAL. Metal for meg er det som står ovenfor, mens noen kaller KoRn, SOAD (System of a down), og metallica for metall. Så egnentlig kan det bli hipp som happ Lenke til kommentar
Zitoz Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Metallica - The Ecstasy of Gold Metallica - The Call of the Ktulu Metallica - Master of Puppets Lenke til kommentar
Tracker Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 :cool: Heavy/Metall/Rock :cool: 10 på topp liste på the Tracker Data :wink: 1. Dio - Holy diver 2. Deep Purple - King Of Dreams 3. Queensrÿche - I Don't Believe In Love :smile: 4. Black Sabbath - The Shining :smile: 5. Gary Moore - After The War :smile: 6. Iron Maiden - Stranger In A Strange Land :smile: 7. Black Sabbath - Anno Mundi :smile: 8. Kingdom Come - Stargazer :smile: 9. Whitesnake - Judgement Day :smile: 10. Thin Lizzy - The Sun Goes Down _________________________________________ PS: Og ikke glemm Jimy ,the man Ja stort sett alt av Hendrix er superb :smile: Gammeldans, vikingarna, fløtepop" og country er bannlyst på på denne maskinen og egentlig syntes jeg moderatorene burde slå hardt ned på folk som digger slikt av musikk Noe for Yummy Nytt slagord: Hard mot "fløtepoppen" :smile: _________________ The days of the Hammer... [ Denne Melding var redigert av: Tracker på 2002-06-15 16:04 ] Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Tool - (-) Ions Tool - 4 degrees Tool - Bottom Tool - Bottom (live) Tool - Cesaro Summability Tool - Choices Tool - Cold and Ugly (Live) Tool - Crawl Away Tool - Crawl away (acoustic) Tool - Danny Carey-Drums Tool - Die Eier von Satan Tool - Disgustipated Tool - Disposition Tool - Eon Blue Apocalypse Tool - Eulogy Tool - Eulogy (midi) Tool - Faaip de Oiad Tool - Forty Six & 2 Tool - Full Circle Tool - Gaping Lotus Experience Tool - H. Tool - Hooker with a penis Tool - Hush Tool - Intermission Tool - Intolerance Tool - Jerk-Off Tool - Jerk-off (Live) Tool - jimmy Tool - kundalini Tool - Lateralus Tool - Mantra Tool - maynards dick Tool - Merkaba Tool - Message to Harry Menback Tool - Message to Harry Menback II Tool - No Quarter Tool - No Quarter (studio version) Tool - Opiate Tool - Parabol Tool - Parabola Tool - Part of Me Tool - Part of Me (live) Tool - Prison Sex Tool - Prove It Tool - Pushit Tool - Pushit live Tool - Reflection Tool - Schism Tool - Sober Tool - Sober (Live) Tool - Stinkfist Tool - Swamp Song Tool - Sweat Tool - The Grudge Tool - The Patient Tool - The Patient (Live) Tool - Third Eye Tool - Third Eye (Live) Tool - Triad Tool - Undertow Tool - Useful Idiot Tool - You Lied Tool - Ænema Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg