Gå til innhold

Hvilke 3 metal låter blir mest hørt på din maskin????


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

[*] Symphony X - Communion and the Oracle

[*] Symphony X - Egypt

[*] Ayeron - Amazing Flight

 

Ayeron er ikke så metal da.. men gitaristen rokker!

 

Hør Hør!!! :woot: Helt enig med deg her gitt, Ayreon er konge fett, samt også Ambeon og Star One prosjektene hans også. BTW så har fått tak i Star One - Live on earth, dobbel CD + bonus DVD samt at den er signert av Arjen himself. :o) Og gud som den taes vare på, nesten vakumpakking på dette planet. :lol:

 

Ellers, når det gjelder MP3'er på pesen, så blir det nok ikke noen spes låter men heller artister.

 

Ayreon

Dream Theater

Symphony X

 

+++ :D samt ikke glemme gamle karer som Iron Maiden, Dio, Metallica (opp til og med black album), samt endel nytt. Men mest progressiv metal og powermetal da.

Lenke til kommentar
Dog så tror jeg, er ikke sikker, at Hellhammer fortsatt er med, altså norges beste trommis. Hvorfor han gidder det, skjønner jeg ikke...

 

Trukke Hellhammer er med i The Kovenant (Ex Covenant) lenger. For mye stilendring og ikke hans musikk lenger etter som jeg har forstått. Men det får være hans valg. Enig at også Nexus Polaris er en genial skive og at Hellhammer rocks bigtime!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har nettop dratt fram den gamle Stratovariusen, må si jeg blir i godt humør av den stilige glad-metalen!

Det er ikke sånn som dimmu, der du får lyst til å slakte sau, man får rett å slett lyst til å sette seg ute i sola å nyte livet!

 

Ps: kan ikke gjøre det nå, tror naboene hadde begynt å lure viss jeg satt på Stratovarius veldi høyt å bare satt der å koste meg 8)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...