C4mpi Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Heisann! Jeg vet ikke helt sikkert hvilken telefon jeg skal kjøpe.. _________________________ Motorola E398 sine fordeler: Bra og stor skjerm, HEFTIG lyd, bra kamera (har jeg hørt), kult design(min mening), bluetooth, 5 mb minne + 64 mb medfølgene minnekort, 2000 oppføringer m/bilder (ikke at jeg har bruk for det, bruker 40 eller no ), medfølgene CD med stash, ”Vibe Synch haptics vibration” og ”Rhythm Lights” Motorola E398 sine ulemper: noe vanskeligheter å synkronisere mot PC'en. _________________________ LG T5100 sine fordeler: kempebra, stor skjerm, Megapixel kamera, Heftig kul telefon, man vrir skjermen rundt og holder som et kamera, full skjerm som kamerasøker, 262.000 fargers skjerm, VoD-funkskjon LG T5100 sine ulemper: Ikke Mp3, ikke radio, ikke bluetooth, mange mangler på nye funskjoner. _________________________ Jeg håper du kan hjelpe meg med å velge telefon! Har 64% lyst på M E398 og 36% på LG T5100.. noe fordi man får mer for pengene på motorolaen. Mvh: C4mpi PS: Hvis det er noen feil i det jeg har sagt skriv det så skal jeg endre det! Hvis du sier ifra EDIT: Jeg kjøper Motorola E398, har bestemt meg! Endret 22. november 2004 av C4mpi Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 *Venter spent på svar!!! * Lenke til kommentar
eblth Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Hva trenger du for noe da? Selv har jeg bestilt en T5100, for jeg skjønte at jeg virkelig ikke trengte funksjonene på min 7610, som f.eks bluetooth osv. Jeg trenger heller ikke mp3 (har mp3-spiller) Jeg ville ha en fin mobil, hadde veldig lyst på Samsung E700, men den er litt utgått, og S700i var for dyr. Samsung D500 blir også litt dyr, og jeg hadde en knapp på klapptelefon. Trenger du bluetooth, kjøper du selvfølgelig Motorolaen. Design er selvfølgelig er smaksak, selv syntes jeg at T5100 er finest. EDIT: Endret 19. november 2004 av Mr.fungus Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Jeg har ikke MP3-spiller og gidder ikke kjøpe det ved siden av så troor kanskje jeg går får Motorolaen..... Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 E398 har da ikke video! T5100 har da visserlig MP3 spiller?? ( Men ikke mninnekort ) Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 E398 har da ikke video! T5100 har da visserlig MP3 spiller?? ( Men ikke mninnekort ) På en test jeg leste på en annen side av Motorola'n sto det at den hadde video. På prisguiden deres står det at T5100 ikke har MP3 Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Kamera og MP3Kameraet er utstyrt med lys, og har en rekke funksjoner, både når det gjelder innstillinger og bildebehandling. Kameraet har oppløsning opp til 480x640 (VGA) og kan i tillegg ta opp video. Det kopierte jeg fra testen! Du kan lese testen her; http://mobiltesten.no/default.asp?page=108&article=13960 Endret 19. november 2004 av C4mpi Lenke til kommentar
eblth Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) T5100 har mp3 jo (selv om det står på deres egen hjemmeside at den ikke har) Screenshots fra testen på mobile-review: Lite vits å bruke T5100 som mp3-spiller da, med 27 MB minne, men jeg bruker kun mp3 til ringetoner uansett.. EDIT: Du har kanskje sett den, men her er hvertfall Mobile-Review.coms test av T5100 (oversatt til engesk) Endret 19. november 2004 av Mr.fungus Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Lg t5100 er det beste alternativet dersom du ikke trenger blåtann eller minne nok til og kunne bruke den som mp3 spiller.. Jeg ville klart gått for en motorola e398, pga minnekortet, mp3 spilleren og prisen som egentlig ikke er så stiv Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 tror jeg går for motorola'n .. får mer for pengene føler jeg Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Det er sikkert og visst.. Du får MYE mer for pengene med Motorola`n.. Håper du blir fornøyd! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 vær obs på at synk programmet fungerer heller dårlig. Greide ikke å få det til å funke via bt,irda eller usb. Muligens software konflikt, men greide ikke finne problem kilden. Lenke til kommentar
doraemon Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) E398 har IKKE blitz. Den har et lys man kan skru på, men som ikke har noe effekt utover 1/2 meter fra kamerat. Den kan ikke TA OPP video, men den kan vise MPEG4 filmer. Den har ikke IR. Kameraet er heller ikke noe bedre en gjennomsnittet. Endret 22. november 2004 av doraemon Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Til dere som har problemer med å synke E398 mot pc'en må det sies at det medfølgende programmene ikke liker sp2 oppdateringen. Dvs funker nesten ikke i det hele tatt sjekk litt rundt på nettet. En måte å komme rundt er å gå via bluetooth for synk. Men vanlig filoverføring med USB kabel funker glimrende og 128 mb transflash kosta meg 315 kr på nettet Og den der magix mp3 greia som følger med ikke bruk den til overføring konverterer alle filer til 128kbps og lager klip i lyden. Mobilen liker heller ikke variabel bitrate men alt opp til 320 kbps funker supert. + Har lest rykter om at en ny flex oppdatering gir tilgang til video-opptak Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Til dere som har problemer med å synke E398 mot pc'en må det sies at det medfølgende programmene ikke liker sp2 oppdateringen. Dvs funker nesten ikke i det hele tatt sjekk litt rundt på nettet. En måte å komme rundt er å gå via bluetooth for synk. Men vanlig filoverføring med USB kabel funker glimrende og 128 mb transflash kosta meg 315 kr på nettet Og den der magix mp3 greia som følger med ikke bruk den til overføring konverterer alle filer til 128kbps og lager klip i lyden. Mobilen liker heller ikke variabel bitrate men alt opp til 320 kbps funker supert. + Har lest rykter om at en ny flex oppdatering gir tilgang til video-opptak er nok ikke alltid sp2 som er grunnen. Min bærbare greide ikke bt synking eller usb synking. Den stasjonære greide ikke usb synking (har ikke bt på den) bare den bærbare har sp2. (men filoverføring fungerte dog) Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Sikkert bare jeg som har hatt flaks med min kombinasjon av software da, for nå funker alt glimrende. Telefon alltid online med bluetooth hjemme og full synk via programmer via usb også nå Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 E398 har IKKE blitz. Den har et lys man kan skru på, men som ikke har noe effekt utover 1/2 meter fra kamerat. Den kan ikke TA OPP video, men den kan vise MPEG4 filmer. Den har ikke IR. Kameraet er heller ikke noe bedre en gjennomsnittet. KORREKT!!! Men den er dritbra uansett Lenke til kommentar
MEG vel Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Til dere som har problemer med å synke E398 mot pc'en må det sies at det medfølgende programmene ikke liker sp2 oppdateringen. Dvs funker nesten ikke i det hele tatt sjekk litt rundt på nettet. En måte å komme rundt er å gå via bluetooth for synk. Men vanlig filoverføring med USB kabel funker glimrende og 128 mb transflash kosta meg 315 kr på nettet Og den der magix mp3 greia som følger med ikke bruk den til overføring konverterer alle filer til 128kbps og lager klip i lyden. Mobilen liker heller ikke variabel bitrate men alt opp til 320 kbps funker supert. + Har lest rykter om at en ny flex oppdatering gir tilgang til video-opptak. kor har du hørt rykter om video opptak håper inderligt det fins håper på svar. har motorola 398 super fornøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå