Burrre Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hadde inne Firefox for å teste, synes det var noe skikkelig møkk, så jeg tok den bort igjen, og gikk tilbake til IE. (Fikk et H... etter jeg fjernet FF, hva er det slags dritt som gjør det så himla vanskelig å bytte tilbake til noe annet?) men til poenget.. når jeg trykker på linker i mailer i Outlook express, skjer ingenting.. hvordan gjør jeg at IE åpner seg automatisk? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Når du startet IE igjen spurte den om den kunne være standard leser? Trykte du Ja da så skal det gå ann og åpne det i IE.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Litt offtopic: Men hva var det som var så «møkk» med Firefox? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) *ops* leste feil Endret 15. november 2004 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Litt offtopic: Men hva var det som var så «møkk» med Firefox? Det lurer jeg på også. Jeg tenkte jeg skulle gi den en sjanse i går. Jeg gikk fra Opera og er veldig fornøyd så langt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå