☀ ❄ Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Øh -- eier ikke folk humoristisk sans her eller? Lurte også på det der! Ble litt skuffet da de ikke tok den... zirener er uansett erfaren nok til å vite at en bruker std::cin.getline(); for å vedlikeholde plattformuavhengighet. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 QBasic er et veldig kjekt språk å lære seg, i og med at man lærer seg "grunnstenene" i programmering, for syntaksen er veldig lik i mange programmeringsspråk. Min guide til Qbasic er jo noe han også kan følge hvis han vil lære seg Qbasic: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=322562&hl= Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hva har det med matematikk å gjøre? Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) EDIT: trukket tilbake.. Ifølge myubi var ikke dette rett tråd å poste forslag til mattematiske utfordringer i... Endret 3. januar 2005 av Johan123321 Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Så i denne tråden skulle vi diskutere forum-medlemmers humoristiske sans? Da er det jo jeg som har misforstått topic da... Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg tror du har misforstått ja. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Da kan jo jeg spørre hva mattematiske utfordringer har med humoristisk sans å gjøre? Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Har du lest hele tråden? Lenke til kommentar
søppel Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hm, forfatterene av Simpsons er mattematikere: http://www.mathsci.appstate.edu/~sjg/simps...th/degrees.html *shrug* :} Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hadde jeg aldri trodd! Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Har du lest hele tråden? Om jeg har lest tråden eller har ingenting å si når det gjelder spørsmålet mitt om hva humoristisk sans har med mattematikk å gjøre... Eller er det også feil? Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Tråden handler på ingen måte om å diskutere medlemmers humoristiske sans. Det er blitt nevnt to ganger, og etter som tråden er på tre sider, så vil jeg ikke si at den handler om det. Edit: Og jo, jeg vil si det har ganske mye med spørsmålet ditt å gjøre Endret 3. januar 2005 av zirener Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) ... Endret 11. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Kan du udype litt mer prog master? Jeg skjønner ikke helt hva du mener. Hvilken bok leser du? Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Poenget er uansett at selv om matematikk absolutt er nyttig kunnskap i forbindelse med programmering, lærer du lite matte av å programmere. Matematikk utgjør en så lav prosentandel av programmering at programmering er svært ineffektivt om en gjør det for å få bedre forståelse av faget. Du lærer heller ikke nye emner av å programmere i seg selv: Selv om derivasjon kan være veldig nyttig for å tegne en kurve, lærer du ikke derivasjon av å programmere kurver. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Poenget er uansett at selv om matematikk absolutt er nyttig kunnskap i forbindelse med programmering, lærer du lite matte av å programmere. Matematikk utgjør en så lav prosentandel av programmering at programmering er svært ineffektivt om en gjør det for å få bedre forståelse av faget. Du lærer heller ikke nye emner av å programmere i seg selv: Selv om derivasjon kan være veldig nyttig for å tegne en kurve, lærer du ikke derivasjon av å programmere kurver. Og hvordan vet du det? Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) ... Endret 11. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Poenget er uansett at (...) Og hvordan vet du det? Fordi jeg har både programmert og drevet med matematikk noen år nå. De kaller det visst "erfaring". Lenke til kommentar
søppel Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Selv om gresk er nyttig å kunne, lærer du ikke latinsk av den grunn. Noe sånnt? Edit: Men man kan (indirekte) uttryke det samme i begge språkene. Det varierer, igjen - som alltid, hvilket som passer best til å uttrykke hva. C++ er definitivt ikke det man uttrykker (alle, eller de fleste kanskje) mattematiske idéer direkte i på den beste, letteste og mest hensiktsmessige måten - men det er "aldri" umulig. Endret 7. januar 2005 av søppel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå