Gå til innhold

6800 Ultra VS 800XT PE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva om jeg sier at jeg spiller mye Battlefield og CS og vil ha det som er best for disse.

Hehe, begge kortene drar CS uten problemer.. :)

Når det gjelder Battlefield, går X800 seirende ut av denne testen. Det er BV:V, vet ikke hvordan det er med 1942.

Endret av Rikky
Lenke til kommentar

Hva som er best av disse kortene kan vel diskuteres i hytt og pine, så man kan vel konkludere med at de er ca. like bra ytelsesmessig. Men x800 slår vel 6800 grundig

på disse punktene:

- Strømbruk

- Støy

- Fysisk størrelse

- Temperatur?

Dette gjør ATi til en soleklar vinner etter min mening.

Endret av arokh
Lenke til kommentar
Hvis du går inn på HardWare her på forumet, å så på skjermkort,så finner du nok ca 50 svar på det. Eller du kan bruke søk motoren 

PS. Begge kortene er helt råe. Vil si det er hipp som happ hva du velger.

Helt enig, folk har jo forskjellige meninger om ting og andre er hjernevasket nok til å kun stole på et av produsentene, etter min mening bør du nesten velge selv.

begge kortene er sinsykt råe, vi trenger ikke å delta som supportere for produsenten, vi bare kjøper ting fra dem så vi skal få bedre maskin ytelse.

Ati gir mer (direct)3d ytelse og nvidia texturer ol.(Opengl)det nye kortet har også støtte for pixel shading 3.0, men det støtter ingen spill ennå så vidt jeg veit!

Forskjellen er minimal.

Kjøp en av dem, jeg har x800 pro VIVO @ xt pe :yes:

er veldig nøyd jeg, men er helt sikker på at nvidia er like bra!

Lenke til kommentar
Hvis du går inn på HardWare her på forumet, å så på skjermkort,så finner du nok ca 50 svar på det. Eller du kan bruke søk motoren 

PS. Begge kortene er helt råe. Vil si det er hipp som happ hva du velger.

Helt enig, folk har jo forskjellige meninger om ting og andre er hjernevasket nok til å kun stole på et av produsentene, etter min mening bør du nesten velge selv.

begge kortene er sinsykt råe, vi trenger ikke å delta som supportere for produsenten, vi bare kjøper ting fra dem så vi skal få bedre maskin ytelse.

Ati gir mer (direct)3d ytelse og nvidia texturer ol.(Opengl)det nye kortet har også støtte for pixel shading 3.0, men det støtter ingen spill ennå så vidt jeg veit!

Forskjellen er minimal.

Kjøp en av dem, jeg har x800 pro VIVO @ xt pe :yes:

er veldig nøyd jeg, men er helt sikker på at nvidia er like bra!

et at de mest "voksne" innleggene jeg har sett på denne delen av forumet... :thumbup::thumbup:

Til trådstarter: CS og 1942 så vidt jeg kjenner til, går under OpenGL, så 6800 vil ha en knappenålsledelse i forhold til XT PE. Men uansett.. ingen av kortene vil slite noe i det hele tatt med å dra spillene på sykeste grafikk.. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...