Suppelars2k Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Hmm. Var ikke helt min kopp te. Går jo så fort at rytmen blir borte. Jaja. Det mest ekstreme jeg noensinne har hørt var det i hvert fall. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Samplesene ligger på skrivebordet mitt pga. at jeg har liten web-plass... Haltan. Jeg har jo prøvet å sendt deg slik musikk maaaange ganger, men nei da. Du var for TRANGSYNT! Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Hva hørte du på da HalTan? Lenke til kommentar
embark Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 De Mosselman - Mossels De Mosselman - Opzij Litt useriøst, men ganske kult i fylla, hehe. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Argh, hater De Mosselman. Bare harry skriking jo Lenke til kommentar
embark Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Argh, hater De Mosselman. Bare harry skriking jo Hahaha, vet! Verdens styggeste musikk. :!: Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Ah endelig noen som har skjønt det Hører mye på Angerfist og ekstremt masse på hardcore / terrorcore. Liker godt JDA og Hellraiser-gjengen i grunn, samt kan jo nevne at jeg liker også veldig godt RTC, Enzyme X, Buzz Fuzz, Nosferatu, Neophyte, Omar Santana ++ Endret 23. november 2004 av apoxdigital Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Merzbow? er ikke det mer noise? eller tar jeg feil nå? syns å huske at han laga noise jeg. jeg må finne den CD'en en plass, har rota den vekk. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Merzbow trodde jeg også lagde noise... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Husker ikke helt jeg heller...en stund siden jeg har hørt det.. Les: Har ikke hørt på Merzbow siden jeg sprengte høytalerne mine med det... Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 25. november 2004 Forfatter Del Skrevet 25. november 2004 Husker ikke helt jeg heller...en stund siden jeg har hørt det.. Les: Har ikke hørt på Merzbow siden jeg sprengte høytalerne mine med det... good one :!: The best way to die, spør du meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå