Xanitra Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Samme som "TRANCE bare det beste TAKK" emnet, og denne kommer sikkert ikke til å bli like populær. Men her er det snakk om alt innen sjangeren gabber og under sjangre der under. Jeg kunne sagt hardcore, men sier heller GABBER så det ikke er noen misforståelser. følgende sjangre aksepteres også: Terror. Speedcore. Disse sjangere aksepteres ikke: Happy Hardcore Fyr løs: ____________________________________________________ GABBERHEADS: Fragletrollet. ____________________________________________ PLAYLIST _____________ Angerfist - Into the Dark Skies Catscan - The world is Mine CATSCAN - SECRET VALLEY Evil Activities - We like Cocaine ALIENATOR - CAUSIN PANIC Catscan - Mindful Candy BodyLotion - How Much can you Take (Catscan Mix) ANDROGYN NETWORK - CANNIBALISTIC Neophyte & Evil Activities - Alles Kapot Neophyte & Evil Activities - One of these Days Catscan - Still Dead Hanin Elias - In Flames The Berzerker - Pure Hatred The Berzerker - Death Reveals EVIL ACTIVITIES AND DJ PANIC - BIGGER THAN EVER ______________________________________________ Endret 22. november 2004 av Xanitra Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 kan noen vennlingst forklare denne typen "musikk"? ordet Gabber er helt gresk for meg.. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Gabber er betegnelsen på danse musikk med en mye hardere bass enn div. andre techno typer. Det går også mye raskere i svingene med mye raskere rytmer. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Noisecore og Digicore ? Nu-stylecore Angerfist - Audio Waste (!!!) Angerfist - into the Dark Skies Angerfist - Looser (!!!) Angerfist - Krazy Angerfist - Sons of Satan Catscan - Mindful Candy Catscan - Secret Valley Catscan - The World is mine Evil Activities - Evil Bodylotion - How much can you take (Catscan rmx) (!!!) Bodylotion - I wanna Freak You Alienator - Causin' Panic Industrial: Catscan - P Mangacore: Alcore - All this Shit (!!!) Androgyn Network - Cannibalistic Dj Producer - Defending the title Dj Producer - No rationalzation Speedcore Diciples of Annihilation - Extreme Terror Delta 9 - King Of Hell Terrorcore: D'spyre & Hamunaptra - Threebond of Consent Hele Psychotic trizt og Chrome Padded Cell av Dj Tron Dj Tron - Fuck dat happy shit Noisecore Venetia Snares!!! Ec8or Digicore Alec Empire Atari Teenage Riot Hanin Elias Kan komme med litt fler og litt mer spesifikt senere, men må beine til skolen nå... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Amiga Shock Forces og The Berzerker. Gabber death metal...eller noe tilsvarende Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Thunderdome CD'ene er jo fortsatt konge. Husker vi spilte "cocaina" sangen på thunderdome 17 cd'en på et diskotek en gang og halve bygdas mødre og fedre var etter oss etterpå Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Thunderdome CD'ene er jo fortsatt konge. Husker vi spilte "cocaina" sangen på thunderdome 17 cd'en på et diskotek en gang og halve bygdas mødre og fedre var etter oss etterpå har hele samlinga. Ja, Thunderdome CD'ene er stor. edit: ENDELIG, det nye "beste TAKK" emnet er i gang. Som sagt, det kommer ikke til å være like pop som trance forumet, men for de av oss som elsker slik musikk er det vel ikke annet å si enn. Kjør på! Endret 22. november 2004 av Xanitra Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Liker ikke så godt Thunderdome. For oldskool for min del... Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Liker ikke så godt Thunderdome. For oldskool for min del... har du hørt terrordrome? Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 jeg har nå oppdatert lista i håp om at noen sjekker ut artistene, og at flere kommer med forslag. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Thunderdome - overdose Syyykt. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Vel, kan jo alltids anbefale Infect Insect. Det er en hybrid av psychedelic og core. www.insected.com Endret 22. november 2004 av Fragletrollet Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Og ingen av låtene på Thunderdome kan vel regnes som "syke" i forhold til frks Diciples of Annihilation - Extreme Terror.... Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Og ingen av låtene på Thunderdome kan vel regnes som "syke" i forhold til frks Diciples of Annihilation - Extreme Terror.... nei. Der har du rett. Thunderdome er noe mer mainstream . Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 LOL nei D R MET4L SOM R BRa! Lol \m/ (ò_ó) \m/ Ev0l n' tr00. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Haha, pointet til posten din? Duvet, vi farlige hardcore-fans er ikke til å kødde med (seff overbola jævler på pepper ). Så watch your back... Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 LOL nei D R MET4L SOM R BRa! Lol \m/ (ò_ó) \m/ Ev0l n' tr00. snakk norsk så folk forstår. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Tenkte bare jeg skulle fortelle dere hvor tåpelige og patetiske dere er som ikke hører på METAL!!1! Alt annet R for pysr. Jg r her for å frelse dere med SAT4NloL!! Nei, for å holde oss litt på den seriøse siden: Hva i alle dager er gabber? Noen som har et soundsample? Bare litt nysjerrig. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Det var bedre. Nå diskuterer du:) Nei du kan jo sjekke ut The Berzerker. Han blander gabber med trash metal.. så får du gjøre opp din egen mening Fragletrollet skrev en meget bra guide for meg for ikke så veldig lenge siden. Vet ikke om samples fortsatt fungerer. Men du kan nå lese om det:) http://www.xanitra.com/norsk/guide/index.htm Endret 22. november 2004 av Xanitra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå