tedze Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg mistet mitt Olympus C-765 kamera i bakken og nå virker det ikke lenger. Det sliter med å starte skikkelig opp. Motoren får ikke kjørt objektivet skikkelig ut under oppstart. Dessuten så piper kameraet før det slår seg av automatisk når det står i auto modus. Kan ikke se noen synlige skader på kameraet som skulle indikere at det er defekt. Ser også ut som elektronikken er ok, da det er mulig å se på bilder som er tatt tidligere på kameraet. Mao. XP minnebrikken er ikke skadd. Noen som vet om det er mulig å få reparert kameraet, evt. om det går an å skifte/kjøpe deler på nettet. Tipper det er noe rundt motoren som skyver objektivet ut som ikke fungerer skikkelig. Har ingen hemninger mot å skru elektronikk i fra hverandre og kameraet ligger nå i sine respektive komponenter. Kretskort i kamera tåler mer enn det ser ut som.... Ser inni kameraet at objektiv med motor er en egen komponent. Noen som har et defekt kamera som de vil gi vekk? Vel, det ender vel med at jeg må kjøpe nytt. Var veldig godt fornøyd med modellen. Lenke til kommentar
Dovrebanen Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Ser ut som om du har fått en CameraOutOfOrderException. Denne må du ta i mot (catche) og kjøre metoder på ut i fra hva feilstatus er. Se hva camera.getStatus() returnerer gjør valg ut fra det. Det ser ut som om du har en del valgmuligheter, så da anbefaler jeg å sette det opp i en switch-blokk for oversiktlighetens skyld. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Ser ut som om du har fått en CameraOutOfOrderException. Denne må du ta i mot (catche) og kjøre metoder på ut i fra hva feilstatus er. Se hva camera.getStatus() returnerer gjør valg ut fra det. Det ser ut som om du har en del valgmuligheter, så da anbefaler jeg å sette det opp i en switch-blokk for oversiktlighetens skyld. Og for de som ikke prater chat.advanced(l33t) betyr det at du har postet i feil forumet :!: Endret 18. november 2004 av phoen|x Lenke til kommentar
tedze Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 String message = "Jeg tabba meg ut, sorry"; Collection forums = forumList.getForums(); for (Iterator iter = forums.iterator(); iter.hasNext();) { Forum forum = (Forum) iter.next(); try { forum.postMessage(message); } catch (ForumAccessDeniedException exception) { // Oops, nå postet jeg visst til et forum jeg ikke burde poste til System.out.println("Feil forum!"); } } Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 String message = "Jeg tabba meg ut, sorry"; Collection forums = forumList.getForums(); for (Iterator iter = forums.iterator(); iter.hasNext();) { Forum forum = (Forum) iter.next(); try { forum.postMessage(message); } catch (ForumAccessDeniedException exception) { // Oops, nå postet jeg visst til et forum jeg ikke burde poste til System.out.println("Feil forum!"); } } HYSTERISK LOL!!!!! :!: :!: U made my day. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå