Alle bra nick er opptatt jo Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hei jeg bare lurte på om denne og denne er helt identiske utenom at det bare følger med en brikke isteden for 2 på den siste linken. Takk for alle svar Lenke til kommentar
bombastic Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Nei, tror ikke det. Er ikke helt sikker da Men du ser at det står TwinX på den ene og XMS på den andre. Tror dette er 2 forskjellige ram typer hos corsair. Men som sagt, jeg er ikke helt sikker Lenke til kommentar
siggen7 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Det er samme brikker med cas 2-2-2-5 Lenke til kommentar
siggen7 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Glemte å legge ved link: http://www.corsairmemory.com/corsair/xms.html Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Nei, tror ikke det. Er ikke helt sikker da Men du ser at det står TwinX på den ene og XMS på den andre. Tror dette er 2 forskjellige ram typer hos corsair. Men som sagt, jeg er ikke helt sikker TwinX betyr at det er et "matched pair", altså to like brikker. Har ikke noe med type brikke å gjøre. Lenke til kommentar
Alle bra nick er opptatt jo Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Greia er at på den pc'en jeg har nå har jeg tre minne slots og bruker to av dem. Jeg kunne tenkt meg en sånn brikke til som jeg har men jeg gidder ikke kjøpe to bare for å kunne brukt en derfor lurer jeg på om de er de samme. Lenke til kommentar
AskBurle Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Dersom du leser produktbeskrivelsen, så ser du at på TWINX-en, så står det "Corsair XMS minne - 512 MB x 2 - DIMM 184-pin - DDR" og på den andre står det "Corsair XMS minne - 512 MB x 1 - DIMM 184-pin - DDR". Altså er det samme minne, så du kan nok trygt kjøpe kun en 512 MB-brikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå