Torjus Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Windows er fåkka nå!! Jeg kommer verken inn i CS, MSN jeg kan ikke stille på noe i lydkontroll! Og noen ganger om dagen får jeg denne feil meldingen: EDIT: Nå kan jeg ikke kopiere text heller lengre Endret 15. november 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Last ned Adaware eller Spybot og søk etter abnormaliteter som spyware eller malware. Det kan også være nyttig å søke etter virus, da f.eks med gratisversjonen av AVG Anti-Virus eller produkter som scanner etter virus over internett (BitDefender, HouseCall eller pc-pitstop) Skulle dette ikke føre frem, må du etter all sannsynlighet enten benytte deg av System Restore (om du har XP) og stille pcen til et tidspunkt hvor du ikke var plaget av disse problemene, eller reinstallere Windows. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Det ble visst en rask format c: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå