Zl8 Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Lå en liten pakke fra elkjøp i postboksen min i dag tidlig.. ca 36 timer etter bestilling. Ganske bra det.. Betalte du 399 på elkjøp steinkjær ville jeg tatt med kvittering, og krevd en lapp tilbake. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Elkjøp på steinkjer forlangte 399.- for spillet til meg. Ble jeg lurt? Er det andre som har kjøpt det for 299,- i en elkjøp? Isåfall hvilken? Print ut fra elkjøp sin nettside, ta med til butikk, og vips så får du 100,- igjen. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Usj, El(kjip)kjøp sendte det først i dag, og jeg bestilte på mandag den 15.... trasige greier Må vente helt til i morra! Lenke til kommentar
defzx Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Usj, El(kjip)kjøp sendte det først i dag, og jeg bestilte på mandag den 15.... trasige greier Må vente helt til i morra! Herreugd!! Berstile på mandag jeg også, har ikke fått det enda Jevla elkjøp, tvinger meg til å kjøpe over nettet først, så for jeg vite etterpå at det er like billig i butikken!! Selv om spill er billig på elkjøp så kommer i hverfall ikke jeg til å handle hos de mer. Lenke til kommentar
_Mag_ Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) har heller ikke fått det mr jensen: hvordan fant du ut at de sendte det til deg i dag? er det mulig å spore hvor spillet er på noen måte? Endret 18. november 2004 av _Mag_ Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 har heller ikke fått det mr jensen: hvordan fant du ut at de sendte det til deg i dag? er det mulig å spore hvor spillet er på noen måte? Ja, du kan ringe kundeservice, vente i 5 minutter, få kontakt. Etter dette får du vite at pakken din f.eks. er sendt i dag. Frekke jævler!!!! AUAUAUAUAUA Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 El-kjøp er elendig som netthandel men bra som butikk. De er bare så elendig at jeg fikk lyst til å gå bort til den personen som eier el kjøp å gi han en god kommentar om at de BØR FÅ EN ANNEN LØSNING PÅ NETTHANDELEN SIN. El kjøp er ikke til å stole på som netthandel Lenke til kommentar
preskatv Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Spillet kom fra Elkjop.no i dag til meg og. Ja ja, tok bare 5 dager Endret 19. november 2004 av preskatv Lenke til kommentar
_Mag_ Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Spillet kom fra Elkjop.no i dag til meg og. Ja ja, tok bare 5 dager samme her Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Til dere som fikk spillet litt sent. Det kan jo hende at elkjøp nettbutikk ikke hadde nok på lager til å dekke alle som hadde bestillt med en gang, og at de trengte å få tak i flere spill først? Lenke til kommentar
TEE Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Hysj da, ikke kom med logiske grunner her. Selvfølgelig er det slik at Elkjøp-ansatte sitter og leser trådene her mens de har et ondt flir og godter seg over alle de har plaget med sen levering. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Hysj da, ikke kom med logiske grunner her. Selvfølgelig er det slik at Elkjøp-ansatte sitter og leser trådene her mens de har et ondt flir og godter seg over alle de har plaget med sen levering. HEHHEHAHAH, tenk om... men jeg synes det tilbudet var litt tvilsomt egentli.. Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Bestilte onsdag ettermiddag på nett. Kom i posten i går. Helt som forventet, positiv første erfaring med Elkjøp netthandel. Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 fikk mitt i dag, fantastisk Phet spill Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 gikk som hakka møkk med fullt på alt 1024*768 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå