Hetfield^^ Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 helvete da, var på elkjøp og kjøpte hl2 idag, men nå når jeg skal installere det så har jeg et lite problem.... når jeg får opp menyen om å skrive inn key, så gjør jeg så klart det. og går videre, men så får jeg opp en melding om at jeg må "please install half-life2 retail standard.. og da lurer jeg på hva det er??? =) Lenke til kommentar
trulsta Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 retail versjon, er vel bare en butikkversjon? ikke slengt i feil cd elns?! Men kostet spillet 299 i butikken?? Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 fikk den siste kopien av HL2 på Elkjøp, gadd ikke å vente på pakken ifra gamesmix, og ja spillet koster 299,- i butikken. og ja, retail er 'butikk' version. altså en skinnende blank dvd box med spillet inni på en dvd plate.. Lenke til kommentar
jorgenhm Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Jeg fikk ikke Half-Life 2 idag. Bestilte den på ettermiddagen igår så var vel egentelig ikke å regne med at den skulle komme så raskt. Men den BØR komme imorgen, hvis ikke blir jeg sur! EDIT. for forresten innom Lefdal idag, for å titte på noe annet. Frista helt greit å kjøpe det i butikke og stikke hjem å spille i hele dag. Men jeg får vel vente til imorgen Endret 16. november 2004 av jorgenhm Lenke til kommentar
torsvb Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Er det bronze i butikken og silver på nettet (Elkjøp) til 299,- ? Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Må bare nevne at jeg bestilte lørdag kveld og fikk det (lykkeligvis) i dag. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Er det bronze i butikken og silver på nettet (Elkjøp) til 299,- ? Eh..er samme pakke begge steder. ALLE butikker som selger Half Life 2 selger det som tilsvarer Valve sin "bronze" pakke. Valve derimot er det som selger det som kalles for Bronze, silver og gold. Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Bestilte sent mandag ettermiddag, ingenting kom idag, noe jeg heller ikke hadde regna med.. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 MÅ man bruke DVD'n for å installere det? Lenke til kommentar
xist Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 hva skjer med å ikke kjøpe via steam ? eller snakker vi isdn her ? for jeg kjøte silver, og det angrer jeg 0 på.. half life source og half life 2 :D og cs source og dod source Lenke til kommentar
torsvb Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Du kan vell laste det ned og bruke keyen som står på boksen.. Lenke til kommentar
_Mag_ Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 spillet kom ikke fra elkjøp i dag heller jævla irriterende at det først sto 299 kr kun ved kjøp på internett og den dagen spillet først kommer er det 299 kr hvis man kjøper det i butikken også- Lenke til kommentar
defzx Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 spillet kom ikke fra elkjøp i dag heller jævla irriterende at det først sto 299 kr kun ved kjøp på internett og den dagen spillet først kommer er det 299 kr hvis man kjøper det i butikken også- Ja! Akuratt samme skjer med meg, nå angrer jeg på at jeg kjøpte det over nettetet! Får jo det aldri Elkjøp som nett butikk Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Det har ikke kommet her heller!!!!1 Lenke til kommentar
preskatv Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Ikke fått det jeg heller. Ubrukelig av elkjop.no dette ass. Rett og slett plagsomt. F***! Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 lol, folk klager fordi det de bestiller via inet ikke kommer dagen etterpå? Når ble det normalt da? Lenke til kommentar
b0rre Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 men faen..ro litt ned! Har dere tenkt på hvor mange som sikkert har bestilt et eksemplar av den HL2 dvd'n hos elkjøp?Kan tenke meg at det er mange fler enn vi klarer å telle på fingrene for å si det sånn.. jeg bestilte selv på mandag og har ikke fått det enda, men det bryr meg ikke så alt for mye for den som venter på noe godt venter ikke forgjeves heter det. Klart jeg gleder meg like mye som en liten tass som akkurat har fått sin første radiostyrte bil, men jeg skjønner godt at ikke alle kan få alt på en gang.. Nei, smøre oss med litt tålmodighet så kommer det nok en pakke i posten ganske snart;) PS: Det er posten som er treig, ikke elkjøp.no .. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Mamma sjekka nå... hun har betalt det så regner med å få det snart Har ikke elkjøp sånn at man kan sjekke hvor pakken er? Lenke til kommentar
_Mag_ Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) for det første er det ikke dagen etter at jeg bestiltem for det andre så er det ikke bare dte vi kalger over men at elkjøp først sier at den prisen er kun ved bestilling på internett og så når spillet kommer kan man få det til den samme prisen i en elkøp butikk. Endret 17. november 2004 av _Mag_ Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Elkjøp på steinkjer forlangte 399.- for spillet til meg. Ble jeg lurt? Er det andre som har kjøpt det for 299,- i en elkjøp? Isåfall hvilken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå