Gå til innhold

Elkjøp som nettbutikk(half-life2)


Anbefalte innlegg

helvete da, var på elkjøp og kjøpte hl2 idag, men nå når jeg skal installere det så har jeg et lite problem.... når jeg får opp menyen om å skrive inn key, så gjør jeg så klart det. og går videre, men så får jeg opp en melding om at jeg må "please install half-life2 retail standard.. og da lurer jeg på hva det er??? =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk ikke Half-Life 2 idag. Bestilte den på ettermiddagen igår så var vel egentelig ikke å regne med at den skulle komme så raskt. Men den BØR komme imorgen, hvis ikke blir jeg sur! :)

 

EDIT. for forresten innom Lefdal idag, for å titte på noe annet. Frista helt greit å kjøpe det i butikke og stikke hjem å spille i hele dag. Men jeg får vel vente til imorgen

Endret av jorgenhm
Lenke til kommentar
spillet kom ikke fra elkjøp i dag heller :thumbdown:

jævla irriterende at det først sto 299 kr kun ved kjøp på internett og den dagen spillet først kommer er det 299 kr hvis man kjøper det i butikken også-

:cry::cry::cry::cry:

Ja! Akuratt samme skjer med meg, nå angrer jeg på at jeg kjøpte det over nettetet! Får jo det aldri :( Elkjøp som nett butikk :thumbdown:

Lenke til kommentar

men faen..ro litt ned!

 

Har dere tenkt på hvor mange som sikkert har bestilt et eksemplar av den HL2 dvd'n hos elkjøp?Kan tenke meg at det er mange fler enn vi klarer å telle på fingrene for å si det sånn..

 

jeg bestilte selv på mandag og har ikke fått det enda, men det bryr meg ikke så alt for mye for den som venter på noe godt venter ikke forgjeves heter det.

 

Klart jeg gleder meg like mye som en liten tass som akkurat har fått sin første radiostyrte bil, men jeg skjønner godt at ikke alle kan få alt på en gang..

 

Nei, smøre oss med litt tålmodighet så kommer det nok en pakke i posten ganske snart;)

 

PS: Det er posten som er treig, ikke elkjøp.no ..

Lenke til kommentar

for det første er det ikke dagen etter at jeg bestiltem for det andre så er det ikke bare dte vi kalger over men at elkjøp først sier at den prisen er kun ved bestilling på internett og så når spillet kommer kan man få det til den samme prisen i en elkøp butikk.

Endret av _Mag_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...