Gå til innhold

Elkjøp som nettbutikk(half-life2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
appropos forhåndsbestilling..

jeg som har hatt inne en forshåndsbestilling på HL2 med gamesmix i to år nå, kan jeg forvente å få spillet i postkassen i morgen?

Forhåndsbestilling av HL2 i to år er vel å ta i litt hardt? Det ble jo annonsert i april eller mai 2003 hvis jeg ikke tar helt feil? (med opprinnelig release dato september samme år....)

Lenke til kommentar
Det tilbudet fra elkjøp var GANSKE fristende;) men får du med CSS? virker som det kunn er HL2.. :hmm:

 

siden det ikke står noe om det på internett siden!

Fulger med CS: source i den pakken man får i butikken.

Gjorde hvertfall det på spilelt en kamerat av meg kjøpte på EBgames, og regner med at det ikke er forskjellige versioner av det i butikken ;)

Lenke til kommentar
Det tilbudet fra elkjøp var GANSKE fristende;) men får du med CSS? virker som det kunn er HL2.. :hmm:

 

siden det ikke står noe om det på internett siden!

Fulger med CS: source i den pakken man får i butikken.

Gjorde hvertfall det på spilelt en kamerat av meg kjøpte på EBgames, og regner med at det ikke er forskjellige versioner av det i butikken ;)

k..;) får sjekke lommeboka:D

Lenke til kommentar
Oisann!!! :dribble:

 

Det var jo ingen dårlig pris. Har vurdert å kjøpe CS:CZ for å få CS:S og cdkey til CS1.6, men hl2 må jeg jo ha. Det må bestilles i morgen, ja. :thumbup:

Om du kjøper cs:cz nå, så får du ikke cs: s. Det var bare når CS: S var som beta de med cs:cz fikk prøve det. Nå er jo den runden stengt. Å man må kjøpe cs: s.

Lenke til kommentar

Tok meg en tur innom elkjøp i dag(Lørenskog). Så at det var en del andre der kl 0955 hmmm, var et par andre der med samme ide ja, men ingen fare de hadde mange HL2 på lager. 299 inkl. CS:S. Avspaserte så fra kontoret og brukte resten av dagen til gaiming. Har brukt en del timer på H2 nå, mitt intrykk: var sykt skuffet over Doom3, men når det gjelder H2 er det omvendt, dette er et utrolig bra spill. Beste singel FPS jeg har spilt uten tvil.

Lenke til kommentar

Om dere bestillte på ettermiddagen i går, så er det ytterst tvilsomt at det kommer i posten i dag. Elkjøp.no må jo postlegge disse brevene, og dette må gjøres på ettermiddagen for at det skal komme fram dagen etterpå.

 

Samme som om dere poster et brev, gjør dere det etter 5 så kommer det ikke i postkassa dagen etterpå.

Lenke til kommentar

sant sant..

 

men det jeg er skuffet over er at Gamesmix som har hatt bestillingen min på HL2 meget lenge greidde ikke å sende spillet så det kom fram til meg i dag.. :(

 

jeg kommer til å ta meg en tur innom Elkjøp nå og se om de har spillet, har de det så kjøper jeg det, og heller selger pakken fra gamesmix til noen andre senere. Må spille NÅ! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...