Gå til innhold

Elkjøp som nettbutikk(half-life2)


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg ser at Elkjøp har et supert tilbud på Half-Life 2. 299,- koster det, men det er bare hvis man bestiller via internett.

Ved valg av sendingsmåter kan man velge å få spillet i posten som brev, og dette koster kun 19,-. Altså 318 kr tilsammen, det er jammen ikke så værst for et så kult spill.

 

Men spørsmålet er hvordan elkjøp er som nettbutikk. Kan jeg vente å få det den 16.(utgivelsesdatoen)? Det er vel heller tvilsomt siden det er den 15. idag, men når tror dere jeg kan vente å få det? Service blir vel neppe noe problem siden det er snakk om et spill jeg bestiller, og hvis det er noe galt så kan jeg vel muligens gå til nærmeste elkjøp forrestning.

 

Noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte det i dag, og for å være ekstra plagsom kunde, kastet jeg bort 5 minutter i telefonkø, for å forsikre meg om at det ville bli sendt innen rimelig tid..

 

Dama på kundesenteret sa at det skulle sendes i morgen, den 16., helt garantert. Mtp at jeg bestilte i dag, er det ikke ille.. om det stemmer eller ikke, vil vel vise seg..

Lenke til kommentar
hmm,

 

Er det ikke flere versjoner av Half-life 2? Hvilken er dette?

 

Civix

Det er jeg usikker på. Finnes 3 versjoner: Gold, Silver og Bronze. I Gold følger det med tskjorter, guider og masse crap, så det er nok ikk denne.

Da står vi igjen med silver og bronze, der silver inneholder half-life source og day of defeat source, mens bronje inneholder bare hl2 og Cs source.

 

For meg spiller det ikke så stor rolle å få med dod og hl1, men gjør jo selvfølgelig ingenting. Men half-life 1 er vel bare i multiplayer eller? hvis det også hadde vært en sp del kunne det vært morsomt å få med seg.

 

Mest sannsynnlige er det vel bronsje versjonen man får til 300 kr.

Lenke til kommentar
For meg spiller det ikke så stor rolle å få med dod og hl1, men gjør jo selvfølgelig ingenting.

MOOOOH!

 

Hva er det du sier? DoD er jo det feteste spillet ever! Hehe - hver sin smak selvsagt, men fy fader så mange timer jeg og "gutta" har og har hatt med dette spillet!

 

Sett opp en TeamSpeak server på ei maskin i tillegg så har du det skikkelig gående!

 

Prøv det - du vil ikke angre!!!

 

Tronaldo

Lenke til kommentar

i to år jah.. lenge å vente det du! :p

 

DoD og HL på source motoren bryr jeg meg ikke noe særlig om, klart hadde vært kult å hatt sistnevnte men det er forsåvidt ikke en nødvendighet.

 

sjekket konto'en hos gamesmix nå (etter noe hjernetvist etter bruker og passord..) og statusen på ordren min er som følger:

 

Status: Levert, ikke betalt

 

Tittel Status Pris

Half Life 2 Levert 429,00

Summér: 429,00

Postoppkrav: 39,00

Totalt: 468,00

 

ikke av de billigste men jeg bryr meg ikke, forskjellen mellom elkjøp og gamesmix er bare to pils og det klarer jeg meg godt foruten en helg :cool:

 

Edit: teit leif

Endret av Prelude
Lenke til kommentar
For meg spiller det ikke så stor rolle å få med dod og hl1, men gjør jo selvfølgelig ingenting.

MOOOOH!

 

Hva er det du sier? DoD er jo det feteste spillet ever! Hehe - hver sin smak selvsagt, men fy fader så mange timer jeg og "gutta" har og har hatt med dette spillet!

 

Sett opp en TeamSpeak server på ei maskin i tillegg så har du det skikkelig gående!

 

Prøv det - du vil ikke angre!!!

 

Tronaldo

Second that! :w00t:

Lenke til kommentar

tatt halveis fra løse luften..

 

jeg vil gjette på 499,- for HL2 i elkjøp-butikken. ikke spør meg hvorfor, har bare en 'følelse' på det.

 

har du og lagt merke til at der er svært få nye spill egentlig som koster f.eks 375,50 eller 432 osv i en butikk?

som oftest er det 399,- 499,- 599,- 699,-, en morsom pris som er ment på å lure folk til å tro det er 'billig'..

Lenke til kommentar
tatt halveis fra løse luften..

 

jeg vil gjette på 499,- for HL2 i elkjøp-butikken. ikke spør meg hvorfor, har bare en 'følelse' på det.

 

har du og lagt merke til at der er svært få nye spill egentlig som koster f.eks 375,50 eller 432 osv i en butikk?

som oftest er det 399,- 499,- 599,- 699,-, en morsom pris som er ment på å lure folk til å tro det er 'billig'..

Tror heller de går for 399. da 499 blir litt nerme spiderman's priser.......

Lenke til kommentar
tatt halveis fra løse luften..

 

jeg vil gjette på 499,- for HL2 i elkjøp-butikken. ikke spør meg hvorfor, har bare en 'følelse' på det.

 

har du og lagt merke til at der er svært få nye spill egentlig som koster f.eks 375,50 eller 432 osv i en butikk?

som oftest er det 399,- 499,- 599,- 699,-, en morsom pris som er ment på å lure folk til å tro det er 'billig'..

Elkjøp skal ta 299,- for spillet, da dette står annonsert på www.elkjop.no

 

Der står det nemlig ingenting om at dette "kun er nettpris" eller lignende. Og da har alle butikker prisgaranti mot nettbutikken. Så finner du det til en annen pris i en elkjøp-butikk, så print ut en side fra nettbutikken, så får du det til 299,-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...