Nicklas Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hei! Jeg bare lurte på hvordan jeg skal få et vanlig bilde til å bli et tegning lignende bilde? Liksom slik i bare svart og hvitt.... slike streker. Tenkte jeg skulle ta en motorsykkel og legge inn i en banner, men jeg vil ha det slik at det ser ut som om den er tegnet med blyant. Håper dere skjønte hva jeg mente Takker for alle svar! Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hvilket program bruker du? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Hvilket program bruker du? Photoshop 8 CS Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) 3 mulige løsninger! 1. Tegne det 2. Tegne av et bilde 3. Trace et bilde <- vektor finnes ingen program som gjør dette for deg, eller det finnes i filter i f.eks Photoshop, men det ser forjævlig ut. Endret 15. november 2004 av kvikks Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Som kvikks sier, har du et par filtere i PS som gjør jobben. F.eks. Charcoal (stavelse?), men det ser ikke helt bra ut. En automatisk tracing i f.eks. Illustrator med en lav threshold-verdi (stavelse? ) pleier å lage en ganske tøff effekt. Om det er dette du er ute etter, må du nesten bedømme selv Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 jeg er nybegynner. Kan dere forklare hvor disse funksjonene ligger? Jeg har ikke Illistrator. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 En automatisk tracing i f.eks. Illustrator med en lav threshold-verdi (stavelse? ) pleier å lage en ganske tøff effekt. Om det er dette du er ute etter, må du nesten bedømme selv Du kan også bruke Cutout filteret i PS, gir en slags vektor følelse på bildet. Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Da lærte jeg noe nytt i dag også, og det går man aldri lei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå