Nargile Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Jeg bor for tida i Australia, og i det u-landet her finnes det jo ikke folk som engang har hørt om at det finnes svarte crt-monitorer. Derfor: Er det noen som har en ide om en bra svart monitor, så jeg kan bestille direkte fra fabrikk? Har sett på viewsonic, men det kosta jo en arm og en for å få sendt hit. Alternativt, er det noen med erfaring fra å lakke monitorer? Blir det egentlig pent? Lenke til kommentar
tolrol Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Hei, jeg har en svart DELL 17" CRT. Den er jeg veldig fornøyd med! sjekk denne linken: http://dellware.euro.dell.com/dellstore/de...LOSKU-730-10346 av en eller annen grunn så er ikke svarte crt skjermer tco 99 godkjente.. hmmm... og linken min sprengte hardware.no designet... det var ikke meningen det :smile: [ Denne Melding var redigert av: tolrol på 2002-05-27 10:37 ] Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Hitatchi har noen jævlig kule 21" I Sort/carbon :smile: Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Om det finnes dell i australia har de helt kurrante nesten sorte skjermer til en grei pris. Grunnen til at sorte skjermer ikke er 99 godkjent er at kontrasten blir for stor fra skjerm til bilde. Dette blir en unødvendig belastning for øynene. Ps. har sort lcd skjerm og skal nok ha en til når penga kommer en gang (Leeenge til). Lenke til kommentar
dnort Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Quote: Den 2002-05-27 10:30, tolrol skrev:hmmm... og linken min sprengte hardware.no designet... det var ikke meningen det :smile: Her ser du hvordan du bør legge inn slike lange linker for at de ikke skal ødelegge designet til forumet. :smile: [ Denne Melding var redigert av: dnort på 2002-05-28 03:45 ] Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Hei, Du kan jo lakke selv også da. Har selv lakkert høytalere og skjerm.. bare skru opp alt å lakk "dekslene". Stian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå