PoWit Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Jeg er på jakt etter ny skjerm nå, men har lurt litt på om en projektor kan være et alternativ... Jeg lurer litt på hva som kreves av en projektor og om det er brukbart til å spille Need for speed, cs, og drive med 3D og videoredigering? Egner en projektor seg til sånt eller blir det bare dumt? Kan bruke rundt 7-8000,- edit: Hva slags kontakt skal kan jeg bruke, har Radeon 9800 pro Takker for alle svar! Endret 15. november 2004 av PoWit Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 pga oppløsning er ikke projektor egnet til generell databruk Skal du bruke 7-8 k hadde jeg faktisk kjøpt meg en LaCie 20" i stedet. Spør tom waits for alice om hvor du får den så billig. Han har snøring og oversikt på området Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Okey takk Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Bare hyggelig Lyekk til med jakten da Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Men selvom prisen er den samme så tror jeg ikke at jeg kjøper en 20" Det blir for dyrt ettersom hva man får igjen. Opplevelse vil jo være større når å spille need for speed på storskjerm istede for pc skjerm.. Endret 16. november 2004 av PoWit Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 he he, hvis det er det eneste spillet du bruker da Det er kjedelig å sitte å scrolle ned på grisewebsider for å få med hele bilde når du sitter og nyter tilværelsen Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Neinei men du får skikkelig følelse av det tenkte jeg på. Men det er ikke det jeg bruke den meste av tia foran pcen på. Jeg bytta oppløsningen på denne skjermen til 800x600 og skjønner hva du mener ! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 syns fps spill ikke gjør seg noe særlig når det blir for stort. Men syns spill jeg foretrekker på konsoll er utmerket i gigant størrelse. kjører selv 110" i stua på dette. Men når jeg virkleig skal kose meg med favoritt spilla, skjer det foran en monitor (samme gjelder surfing på grisesider) Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Hva med å bruke prosjektor når du skal spille, og vanlig monitor når du skal gjøre alt annet på PC'n? Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 Nei jeg spiller ikke så mye at det er verdt det. Jeg synes bare at en 17"CRT blir for lite når jeg driver med 3D. Så en 20" / 21" hadde vært det optimale men prisene er litt for høye for meg akkurat nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå