Gå til innhold

Får ikke Halo 2?

Anbefalte innlegg

Jeg forhåndsbestilte Halo 2 på amazon.co.uk, og det skulle komme mellom 12 og 14 nov, men idag (15.nov) har jeg enda ikke fått det.

Er jeg litt for utålmodig eller bruker man å få varene man bestiller til den datoen som står hos amazon?

Bestilte også Battlefront på Bestshop.no for over en måned siden, dette har jeg heller ikke fått, er det andre som ikke har fått varene sine derifra?

Endret av luser32
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg forhåndsbestilte Halo 2 på amazon.co.uk, og det skulle komme mellom 12 og 14 nov, men idag (15.nov) har jeg enda ikke fått det.

Er jeg litt for utålmodig eller bruker man å få varene man bestiller til den datoen som står hos amazon?

Bestilte også Battlefront på Bestshop.no for over en måned siden, dette har jeg heller ikke fått, er det andre som ikke har fått varene sine derifra?

Siden Halo 2 kommer på over 200 kroner fra Amazon, så blir det nok stoppet i tollen. De sender da et brev til deg der du får tilbud om å gjøre unna fortollingen på nett (dersom du har opprettet en konto), eller gi oppdraget til Posten. Etter at spillet er fortollet så sendes det til deg. Kan nok ta noen dager, ja.

Lenke til kommentar
Takker for svar :thumbup:

Jeg har satt den til å bli tilsendt som gave, hvis det har noe å si.

Når blir kontoen trukket for penger?

Det spiller ingen rolle om pakken er merket med "gave" eller "gift" - 1000-kronersgrensa på gaver gjelder kun når de er sendt fra privatperson til privatperson, ikke fra firma til privatperson.

Jeg har funnet ut at den enkleste og rimeligste måten å kjøpe nye spill på er gjennom Ebay. Massevis av småbedrifter som legger ut nye spill, og de sender som privatperson. Har spart en formue på det. For ikke å snakke om at jeg får Jak III før det er gitt ut i Europa!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...