luser32 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Jeg forhåndsbestilte Halo 2 på amazon.co.uk, og det skulle komme mellom 12 og 14 nov, men idag (15.nov) har jeg enda ikke fått det. Er jeg litt for utålmodig eller bruker man å få varene man bestiller til den datoen som står hos amazon? Bestilte også Battlefront på Bestshop.no for over en måned siden, dette har jeg heller ikke fått, er det andre som ikke har fått varene sine derifra? Endret 15. november 2004 av luser32 Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Kan være det tar et par dager, siden det var fra England. Må ikke slikt innom tollvesenet og diverse? Lenke til kommentar
swanky Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg forhåndsbestilte Halo 2 på amazon.co.uk, og det skulle komme mellom 12 og 14 nov, men idag (15.nov) har jeg enda ikke fått det. Er jeg litt for utålmodig eller bruker man å få varene man bestiller til den datoen som står hos amazon? Bestilte også Battlefront på Bestshop.no for over en måned siden, dette har jeg heller ikke fått, er det andre som ikke har fått varene sine derifra? Siden Halo 2 kommer på over 200 kroner fra Amazon, så blir det nok stoppet i tollen. De sender da et brev til deg der du får tilbud om å gjøre unna fortollingen på nett (dersom du har opprettet en konto), eller gi oppdraget til Posten. Etter at spillet er fortollet så sendes det til deg. Kan nok ta noen dager, ja. Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg fikk tilsendt 2 identiske pakker fra England. Ble sendt som 2 pakker for å komme under 200 grensa. Den ene pakken fikk jeg etter få dager, den andre ble stoppet for 'tollkontroll' og den brukte 1 uke mer på turen. Så tollvesenet/posten er treeege på slikt innimellom. Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Takker for svar Jeg har satt den til å bli tilsendt som gave, hvis det har noe å si. Når blir kontoen trukket for penger? Lenke til kommentar
propel Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Lol! satt lørdagen å spilte Halo2 og kan ikke si at jeg ble no særlig imponert. Men men.. jeg fikk det jo "billig" så det var vel ikke helt bortkasta,,,eller? Lenke til kommentar
swanky Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Takker for svar Jeg har satt den til å bli tilsendt som gave, hvis det har noe å si. Når blir kontoen trukket for penger? Det spiller ingen rolle om pakken er merket med "gave" eller "gift" - 1000-kronersgrensa på gaver gjelder kun når de er sendt fra privatperson til privatperson, ikke fra firma til privatperson. Jeg har funnet ut at den enkleste og rimeligste måten å kjøpe nye spill på er gjennom Ebay. Massevis av småbedrifter som legger ut nye spill, og de sender som privatperson. Har spart en formue på det. For ikke å snakke om at jeg får Jak III før det er gitt ut i Europa! Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg har bestilt noe fra Kims, så står det Stoppet for importfortolling, hva skal jeg gjøre? Det har stått sånn i 3 dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå