smeboe Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=BEFP937S-8 Databutikken har lagt ut pris til BenQ FP937s+, som har 8 ms responstid, mot FP937s sine 12 ms. Det er kanskje verdt å teste 937 mot 937+? Nå begynner 19" virkelig å rette seg inn mot gamere... Lenke til kommentar
schwami Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 :!: sjekk lagerstatus, da: Lagerstatus: Mangelvare :!: Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Jeg så mangelvare på en vare en dag på databutikken, neste dag var det på lager... Gir ikke fem flate øre for de lagerstatusene dems. Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Ser at det ikke står noe om ISO-sertifiseringen til skjermen. 8ms my a** *sende mail til BenQ* Lenke til kommentar
schwami Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 smeboe: Innlegget mitt var ikke myntet på deg, altså. Det jeg mente var at det var en pussig måte fra Databutikken å forklare at man ikke har en vare på lager. Mangelvare vil si at det er for få slike varer ("i verden"). Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 smeboe:Innlegget mitt var ikke myntet på deg, altså. Det jeg mente var at det var en pussig måte fra Databutikken å forklare at man ikke har en vare på lager. Mangelvare vil si at det er for få slike varer ("i verden"). Mitt innlegg var helelr ikke myntet på deg Mer myntet på databutikken ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå