Gå til innhold

Half-Life: Hl2 på elkjøp bronse,sølv eller gull?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det brosne, sølv eller gull versionen som de selger på elkjøp til 299?

Ingen av dem, det er standard. Bronse, Sølv og gull er Steam versjoner (de er ikke fysiske). Standardversjonen er tilnærmet lik bronse

 

Ingen av delene, det er bare vanlig (cd) versjon av HL2.

 

Spillet er ikke på CD men DVD

 

EDIT: Slått av 2 stk... jaja...

Endret av Odland81
Lenke til kommentar
Men jeg får med selve spillet og muligheteten til å kunne spille cs?

Det er ett godt kjøp sannt? Ikke noe lureri? :p

Du får med HL2 og CS:S. Det er et godt kjøp hvis du velger den billige sende måten. Problemet er kansje leverings tiden.

Endret av DjNeo
Lenke til kommentar
Men jeg får med selve spillet og muligheteten til å kunne spille cs?

Det er ett godt kjøp sannt? Ikke noe lureri? :p

Du får HL2 + CS:S

 

En helt grei deal, men ta det som brevpakke ikke postoppkrav... sparer en del moolah på det

 

EDIT: Var fælt så treig jeg var i dag da...

Endret av Odland81
Lenke til kommentar
Men jeg får med selve spillet og muligheteten til å kunne spille cs?

Det er ett godt kjøp sannt? Ikke noe lureri? :p

Du får HL2 + CS:S

 

En helt grei deal, men ta det som brevpakke ikke postoppkrav... sparer en del moolah på det

 

EDIT: Var fælt så treig jeg var i dag da...

hehe, jeg er kjapp idag... til en uvane

Endret av DjNeo
Lenke til kommentar
Du sparer 100 kroner ved å velge brevpakke i staden for postoppkrav. Du kan spele Half-Life 2 og CS:S til du er grønn i trynet. :thumbup:

 

Edit: Gjekk fort for seg dette ja :lol:

Jeg trur folk er litt hissige på tataturet idag. Vet ikke helt hvorfor men...

"Hvis jeg hamrer ekstra fort og hardt på knappene, vil tiden gå fortere? Hmmmm ikke vet jeg men det er nok verdt et forsøk....*hamre hamre hamre* Hva er klokka? Hmmmm Jo den gikk fortere *hamre hamre hamre.........*"

 

:D

Lenke til kommentar
Du sparer 100 kroner ved å velge brevpakke i staden for postoppkrav. Du kan spele Half-Life 2 og CS:S til du er grønn i trynet. :thumbup:

 

Edit: Gjekk fort for seg dette ja :lol:

Jeg trur folk er litt hissige på tataturet idag. Vet ikke helt hvorfor men...

"Hvis jeg hamrer ekstra fort og hardt på knappene, vil tiden gå fortere? Hmmmm ikke vet jeg men det er nok verdt et forsøk....*hamre hamre hamre* Hva er klokka? Hmmmm Jo den gikk fortere *hamre hamre hamre.........*"

 

:D

Nå lo jeg godt! :lol: Ikke ofte jeg bryter ut i latter når jeg sitter på forumet.

Lenke til kommentar
Du sparer 100 kroner ved å velge brevpakke i staden for postoppkrav. Du kan spele Half-Life 2 og CS:S til du er grønn i trynet. :thumbup:

 

Edit: Gjekk fort for seg dette ja :lol:

Jeg trur folk er litt hissige på tataturet idag. Vet ikke helt hvorfor men...

"Hvis jeg hamrer ekstra fort og hardt på knappene, vil tiden gå fortere? Hmmmm ikke vet jeg men det er nok verdt et forsøk....*hamre hamre hamre* Hva er klokka? Hmmmm Jo den gikk fortere *hamre hamre hamre.........*"

 

:D

Hihi :roll:

Lenke til kommentar
*offtopic* Hva var det for et smil Pusur? Mener du at jeg har dårlig humor? Skal du værra med utafor kanskje? :devil:

JA, Pusur! Er ikke min vitser über kanskje?! *Stiller seg utenfor sammen med Sjefern* ;)

 

EDIT: Joda 2 stykk på 23 og 27 skal gisebanke en på 11 1/2... vil noen ringe purken, Unicef, Bondevik m.m. :p

Endret av Odland81
Lenke til kommentar
*offtopic* Hva var det for et smil Pusur? Mener du at jeg har dårlig humor? Skal du værra med utafor kanskje? :devil:

JA, Pusur! Er ikke min vitser über kanskje?! *Stiller seg utenfor sammen med Sjefern* ;)

 

EDIT: Joda 2 stykk på 23 og 27 skal gisebanke en på 10 1/2... vil noen ringe purken, Unicef, Bondevik m.m. :p

Titta akkurat på det samme...

Lenke til kommentar
*offtopic* Hva var det for et smil Pusur? Mener du at jeg har dårlig humor? Skal du værra med utafor kanskje? :devil:

JA, Pusur! Er ikke min vitser über kanskje?! *Stiller seg utenfor sammen med Sjefern* ;)

 

EDIT: Joda 2 stykk på 23 og 27 skal gisebanke en på 11 1/2... vil noen ringe purken, Unicef, Bondevik m.m. :p

Titta akkurat på det samme...

Håper at du tok det var fleip da... ;)

Endret av Odland81
Lenke til kommentar
*offtopic* Hva var det for et smil Pusur? Mener du at jeg har dårlig humor? Skal du værra med utafor kanskje? :devil:

JA, Pusur! Er ikke min vitser über kanskje?! *Stiller seg utenfor sammen med Sjefern*  ;)

 

EDIT: Joda 2 stykk på 23 og 27 skal gisebanke en på 10 1/2... vil noen ringe purken, Unicef, Bondevik m.m.  :p

 

Ææææ..... :no: *ser seg rundt etter støtte* Du kan si det var sånn halveis morsomt... Med det smiliet mente eg på en måte at eg trakk litt på smilebåndet men ikkje lo så veldig.*spør litt små nærvøst*Venner?

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...