Vidaro Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Skjermen slår seg av når jeg starter windows. Den funker når pc'en starter opp i DOS. :| Puttet nettopp inn nytt geforce 2 MX400-kort, noen som vet hvordan man fikser det? Hvordan starter man windows i safemode? Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Hadde sikkert hjulpet litt om du hadde skrevet hva slags windows versjon du har. For windows 95/98/ME er det bare å trykke F8 når det kommer "Starter windows xx..." på oppstarten og velge sikkermodus eller no... -ziggwarth- Lenke til kommentar
KrizzKrozz Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Prøv å napp ut tv-ut kontakten på skjermkortet ditt. Regner med at det er det som er feilen. Hvis du har sett på film, og ikke stilt tilbake på monitoren spretter bildet over til tv'en. mvh Kristan Lenke til kommentar
Vidaro Skrevet 27. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2002 Jeg har aldri sett på film eller brukt tv-tingen på kortet.. Koblet det til i går, også funket det, også forandret jeg noen innstillinger, også ble skjermen svart (slo seg av). Og jeg kan ikke skru den på. Har windows 98SE. Takk for hjelpen. Skriver fra en venns PC nå forresten. :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå