Gå til innhold

World of Warcraft screenshots (ingen poster uten bilde)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Så det, er bare så mange som stryker ut chatten sånn der. Hva er vitsen?

Men her er noen bilder hvertfall, og en liten historie.

I dag bestemte jeg meg for å grinde en del med min lvl 49 shaman, kjøpte en del stuff på AH, putta det meste i bags i banken, respecca til en mer passende build og skaffet meg masse vann. :D

post-22560-1145997182_thumb.jpg

Men så begynte jeg å slå.... Hadde da 1 i wepon skill, hadde helt glemt at du må trene det opp igjen. :wallbash: Brukte da noen timer på det, så slo jeg av. Masse tid og penger kastet bort...

post-22560-1145997197_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Så det, er bare så mange som stryker ut chatten sånn der. Hva er vitsen?

Men her er noen bilder hvertfall, og en liten historie.

I dag bestemte jeg meg for å grinde en del med min lvl 49 shaman, kjøpte en del stuff på AH, putta det meste i bags i banken, respecca til en mer passende build og skaffet meg masse vann. :D

Men så begynte jeg å slå.... Hadde da 1 i wepon skill, hadde helt glemt at du må trene det opp igjen. :wallbash: Brukte da noen timer på det, så slo jeg av. Masse tid og penger kastet bort...

5988100[/snapback]

Private saker som du skal holde deg langt borte ifra, derfor?

Lenke til kommentar

Like før guildet bryter ut i gledesrus :D

Etter noen uker med attendance-problemer og slacking så tok vi oss sammen

og la tvillingene i bakken. Ikke så vanskelig når vi fikk teken på det, og en wipe

på 2% ga hvenlyst nok :cool:

post-60465-1146173916_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Like før guildet bryter ut i gledesrus  :D

Etter noen uker med attendance-problemer og slacking så tok vi oss sammen

og la tvillingene i bakken. Ikke så vanskelig når vi fikk teken på det, og en wipe

på 2% ga hvenlyst nok  :cool:

6001540[/snapback]

Oi, flere fra Dragomaw :p

Gratz med Twins Sec, C'thun nå snart vel? :tease:

Lenke til kommentar
post-45434-1146181958_thumb.jpgJeje får vel hive meg på jeg og da.. Sånn ser jeg ut i disse dager

6002174[/snapback]

La merke til " Claw of the black drake"

Guilden min har vært i bwl en god stund , og har bwl på farm. Så i de siste dagene har jeg undret meg om det er vært å spare dkp til nemelig Claw of the black drake?.. Du har vel standar 20/31/0 specc regner jeg med, så hadde vært hyggelig om du kunne sagt hvor mye crit chance du har og hvor høye crits du får mot Cloth, leather, mail og plate users.. ?

Atm selv har jeg dagger specc 31/12/08, har blitt temmelig lei daggers, og har lyst til å specce fist combat med Claw of the black..

Åja glemte nesten det bilde : Jeg er Gnomen, så står ved siden av guild kamerat Ne rogue med noggenfogger ( hvis noen lurer på hvorfor han er så liten :p ).

post-46710-1146186206_thumb.jpg

Lenke til kommentar
post-45434-1146181958_thumb.jpgJeje får vel hive meg på jeg og da.. Sånn ser jeg ut i disse dager

6002174[/snapback]

La merke til " Claw of the black drake"

Guilden min har vært i bwl en god stund , og har bwl på farm. Så i de siste dagene har jeg undret meg om det er vært å spare dkp til nemelig Claw of the black drake?.. Du har vel standar 20/31/0 specc regner jeg med, så hadde vært hyggelig om du kunne sagt hvor mye crit chance du har og hvor høye crits du får mot Cloth, leather, mail og plate users.. ?

Atm selv har jeg dagger specc 31/12/08, har blitt temmelig lei daggers, og har lyst til å specce fist combat med Claw of the black..

Åja glemte nesten det bilde : Jeg er Gnomen, så står ved siden av guild kamerat Ne rogue med noggenfogger ( hvis noen lurer på hvorfor han er så liten :p ).

6002237[/snapback]

kjører 15/31/5. critchance er med "litt" bøffs

post-45434-1146211142_thumb.jpg

skade varierer fra 600 til godt over 2k

Lenke til kommentar

Med så bra gear, og bare 780 attackpower ubuffa? Ville heller gått for 1000-1100 attackpower og rundt 30% crit. Har nesten mer attackpower med den blå roguen min faktisk...

Bilde

Bilde tatt i Un'Goro Crater for lenge siden, og fiksa i photoshop.

Endret av Arrosiach
Lenke til kommentar
Med så bra gear, og bare 780 attackpower ubuffa? Ville heller gått for 1000-1100 attackpower og rundt 30% crit. Har nesten mer attackpower med den blå roguen min faktisk...

Bilde

Bilde tatt i Un'Goro Crater for lenge siden, og fiksa i photoshop.

6002675[/snapback]

Good4you. vel.. spørs vel heller hva man er specca til. og må vel få lagt ZG enchanten på hode og bukser snart men den skiten vil aldri droppe

Endret av RaW_DeNiM
Lenke til kommentar

Ser ut til at dette har blitt en rogue skrytetråd, så legger meg på lasset:

post-53167-1146227002_thumb.jpg

Mangler fortsatt BF pants, noe som gjør at jeg ikke kan bruke ZG enchanten på den. Har til nå ventet 10 lange uker på et CTS samt Boots of shadowflame. Gikk glipp av barbed choker sist uke, ville vunnet biddinga, men stakk på kino med noen venner i stedet.

Venter også på at Guildbanken skal gi meg delene jeg trenger for DD hjelmen, når jeg får den vil jeg også få ZG enchanten på den, noe som vil booste Attack power betraktelig :p

Endret av Jungldyr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...