Thewiz Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Holy Shit! Du hadde mye gull! /me want! 5978426[/snapback] Er 590gold mye? O_o 5979126[/snapback] Ja. Meste jeg har hatt er 70 da. (har ikke hatt lvl 60 da.) Lenke til kommentar
nord Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Da hadde alt characteren min fått seg truefaith! Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Truefaith suuuger. 5987445[/snapback] /care. kk? slik går det når man kjeder seg: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 slik går det når man kjeder seg: Da tegner man over chat vinduet i paint? Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Angriper Ally Gryphon Master vel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Så det, er bare så mange som stryker ut chatten sånn der. Hva er vitsen? Men her er noen bilder hvertfall, og en liten historie. I dag bestemte jeg meg for å grinde en del med min lvl 49 shaman, kjøpte en del stuff på AH, putta det meste i bags i banken, respecca til en mer passende build og skaffet meg masse vann. Men så begynte jeg å slå.... Hadde da 1 i wepon skill, hadde helt glemt at du må trene det opp igjen. Brukte da noen timer på det, så slo jeg av. Masse tid og penger kastet bort... Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Så det, er bare så mange som stryker ut chatten sånn der. Hva er vitsen? Men her er noen bilder hvertfall, og en liten historie. I dag bestemte jeg meg for å grinde en del med min lvl 49 shaman, kjøpte en del stuff på AH, putta det meste i bags i banken, respecca til en mer passende build og skaffet meg masse vann. Men så begynte jeg å slå.... Hadde da 1 i wepon skill, hadde helt glemt at du må trene det opp igjen. Brukte da noen timer på det, så slo jeg av. Masse tid og penger kastet bort... 5988100[/snapback] Private saker som du skal holde deg langt borte ifra, derfor? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 *bidra* Lok'amir il Romathis Lenke til kommentar
War Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 En rogue 52 og en kriger 47 , da gjør det ikke noe at en mob er 57 sammen med 4 andre på 54/55 i en camp Lenke til kommentar
Ihvon Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Like før guildet bryter ut i gledesrus Etter noen uker med attendance-problemer og slacking så tok vi oss sammen og la tvillingene i bakken. Ikke så vanskelig når vi fikk teken på det, og en wipe på 2% ga hvenlyst nok Lenke til kommentar
ASDW Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Like før guildet bryter ut i gledesrus Etter noen uker med attendance-problemer og slacking så tok vi oss sammen og la tvillingene i bakken. Ikke så vanskelig når vi fikk teken på det, og en wipe på 2% ga hvenlyst nok 6001540[/snapback] Oi, flere fra Dragomaw Gratz med Twins Sec, C'thun nå snart vel? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Jeje får vel hive meg på jeg og da.. Sånn ser jeg ut i disse dager Lenke til kommentar
andiss Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Jeje får vel hive meg på jeg og da.. Sånn ser jeg ut i disse dager 6002174[/snapback] La merke til " Claw of the black drake" Guilden min har vært i bwl en god stund , og har bwl på farm. Så i de siste dagene har jeg undret meg om det er vært å spare dkp til nemelig Claw of the black drake?.. Du har vel standar 20/31/0 specc regner jeg med, så hadde vært hyggelig om du kunne sagt hvor mye crit chance du har og hvor høye crits du får mot Cloth, leather, mail og plate users.. ? Atm selv har jeg dagger specc 31/12/08, har blitt temmelig lei daggers, og har lyst til å specce fist combat med Claw of the black.. Åja glemte nesten det bilde : Jeg er Gnomen, så står ved siden av guild kamerat Ne rogue med noggenfogger ( hvis noen lurer på hvorfor han er så liten ). Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Jeje får vel hive meg på jeg og da.. Sånn ser jeg ut i disse dager 6002174[/snapback] La merke til " Claw of the black drake" Guilden min har vært i bwl en god stund , og har bwl på farm. Så i de siste dagene har jeg undret meg om det er vært å spare dkp til nemelig Claw of the black drake?.. Du har vel standar 20/31/0 specc regner jeg med, så hadde vært hyggelig om du kunne sagt hvor mye crit chance du har og hvor høye crits du får mot Cloth, leather, mail og plate users.. ? Atm selv har jeg dagger specc 31/12/08, har blitt temmelig lei daggers, og har lyst til å specce fist combat med Claw of the black.. Åja glemte nesten det bilde : Jeg er Gnomen, så står ved siden av guild kamerat Ne rogue med noggenfogger ( hvis noen lurer på hvorfor han er så liten ). 6002237[/snapback] kjører 15/31/5. critchance er med "litt" bøffs skade varierer fra 600 til godt over 2k Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 (endret) Med så bra gear, og bare 780 attackpower ubuffa? Ville heller gått for 1000-1100 attackpower og rundt 30% crit. Har nesten mer attackpower med den blå roguen min faktisk... Bilde Bilde tatt i Un'Goro Crater for lenge siden, og fiksa i photoshop. Endret 28. april 2006 av Arrosiach Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 (endret) Med så bra gear, og bare 780 attackpower ubuffa? Ville heller gått for 1000-1100 attackpower og rundt 30% crit. Har nesten mer attackpower med den blå roguen min faktisk... Bilde Bilde tatt i Un'Goro Crater for lenge siden, og fiksa i photoshop. 6002675[/snapback] Good4you. vel.. spørs vel heller hva man er specca til. og må vel få lagt ZG enchanten på hode og bukser snart men den skiten vil aldri droppe Endret 28. april 2006 av RaW_DeNiM Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 (endret) Ser ut til at dette har blitt en rogue skrytetråd, så legger meg på lasset: Mangler fortsatt BF pants, noe som gjør at jeg ikke kan bruke ZG enchanten på den. Har til nå ventet 10 lange uker på et CTS samt Boots of shadowflame. Gikk glipp av barbed choker sist uke, ville vunnet biddinga, men stakk på kino med noen venner i stedet. Venter også på at Guildbanken skal gi meg delene jeg trenger for DD hjelmen, når jeg får den vil jeg også få ZG enchanten på den, noe som vil booste Attack power betraktelig Endret 28. april 2006 av Jungldyr Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 (endret) Alliance gank. ^^ Endret 28. april 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå