PoleCat Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Vi har ikke prioritert AQ enda, så hvor langt inn må man for å få lov å ri på de der osv? Ser morsomt ut. Oops, bilde ja Endret 28. februar 2006 av PoleCat Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Små bugsa får man vel ri overalt, mens normal mount bare er i starten. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 AQ greiene som foregikk på Burning Blade idag. Tanaris var helt idiot, og poppet opp 62 eliter fra sanden. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Og man kan høre at Prins Thunderraan roper noe greier også. Edit: Åja, glemte bilde Endret 1. mars 2006 av Gjest Lenke til kommentar
Krims Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Vi har ikke prioritert AQ enda, så hvor langt inn må man for å få lov å ri på de der osv? Ser morsomt ut. Oops, bilde ja 5681298[/snapback] Man kan ri på de så lenge man er inne i AQ tror jeg. Min droppet av de 5 første trash mobsa, ganske stor drop rate, vi fikk 2 mounts på 4 mobs Skal legge til et bilde når jeg kommer hjem, har ikke tilgang på et nå EDIT: Endret 1. mars 2006 av Rodney Mullen Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Er det noen som har sett Brutal Fury? Den har tilogmed ligger på "Whats HOT this week på Warcraftmovies.com. Han er på min server, og er er hva han sa til meg: <--- HaHa! Jeg har Kang, og han er dødsbra men likevell er jeg bedre! Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Er det noen som har sett Brutal Fury? Den har tilogmed ligger på "Whats HOT this week på Warcraftmovies.com. Han er på min server, og er er hva han sa til meg: <--- HaHa! Jeg har Kang, og han er dødsbra men likevell er jeg bedre! 5684593[/snapback] Bedre? Du er bedre? Hva mener du? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg er bedre enn han var i lvl50. Det er det jeg mener. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg er bedre enn han var i lvl50. Det er det jeg mener. 5684690[/snapback] bedre på hvilken måte? "jeg-bruker-mer-penger bedre"? Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg er bedre enn han var i lvl50. Det er det jeg mener. 5684690[/snapback] Hvordan da bedre? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Det var ikke bare den setningen som ble sakt i samtalen. Han brukte sikkert Exicutioners Cleaver eller noe da.. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) hvem cares hva han bruker på low lvl? han er jo 1000 ganger bedre enn din char vill noengang bli på lvl 60.. og uanset den suxx på lvl 50 :O icebarbed spear husker jeg brukte på lvl 51 og den er bedre imo Endret 1. mars 2006 av mobilfreek Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Ice Barbed Spear er teit. Kanskje det er bra, men alle Warriors har det. Det er mye tøffere å velge Crossbowen. EDIT: Blide ja... <--- Ett annet blide av Orgirimar.. Endret 1. mars 2006 av Gjest Lenke til kommentar
preskatv Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) Uhm, teit? Er vel ikke så farlig om det er mange som har en ting, så lenge det gjør at man grinder til level 60 mye fortere. Du kan jo kjøpe en bue som er nesten like bra for 40g. SKal du kjøpe et våpen som er like bra som IBS må du ut med 600g. Endret 1. mars 2006 av preskatv Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Slenger med et bilde tatt dypt nede i Uldaman for 12 levler siden Dette har så langt vært den tøffeste bossen i WoW. (Beklager at jeg bruker Endret 2. mars 2006 av B|Real Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Jeg har prøvd Ulldaman 83 eller 84 ganger. Kanskje mindre. Vi har ikke kommet lenger enn til 3. boss eller noe? Jeg har lest at man trenger lvl50+ party for å kunne greie han. Er det sant? Blide.. Jeg legger til bilde senere på den andre Pcen med flest screenshots på.. EDIT: Blide Endret 4. mars 2006 av Gjest Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Jeg har prøvd Ulldaman 83 eller 84 ganger. Kanskje mindre. Vi har ikke kommet lenger enn til 3. boss eller noe? Jeg har lest at man trenger lvl50+ party for å kunne greie han. Er det sant? 5688847[/snapback] Nei, med et oppegående party på 42-44 funker det flott. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Ahn'Qiraj @ Arathor med ca. 38 minutter igjen å vente. Det sier litegranne, 16fps nesten konstant hos meg (se min maskinvare i sigg). Nesten umulig å gjøre noen ting som helst nå, venter bare på det store kræsjet :-) EDIT: Og der kom den ja :-) Endret 2. mars 2006 av EviLEddiE Lenke til kommentar
Reached Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Skikkelig kjipt du... er sikkert skikkelig gøy å se på åpningen. Selv åpna Hordes den uanmeldt så nesten ingen var der når den åpna... var ikke noe gøy for det skjer jo likksom en gang i historien på forskjellige servere men thats life. Damn you Ephorate! Slenger ut et bilde: Syntes det var i litt fint perspektiv Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Her står jeg ved siden av han karen som åpna porten og følgelig fikk legendary mount: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå