akarno Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Slemme alliance! Ville drepe de, men tok ikke sjangsen ettersom de var 30+ (jeg er 17) Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 *raid* Hvordan komemr man dit dere dro fra oghvilken lvl var dere rundt? Vi tok båten fra Mithil Harbor til Auberdine. Så gikk vi ned gjennom Darkshore og Ashenvale og inn i Barrens. Vi var ca 35 stk, mellom lvl 25 og 40. Dette skjedde for ca to uker siden nå tror jeg. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Føler du deg ganske sikker på hvilken kunde gruppe Blizzard sikter på? ;D Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Laga meg en litt kul trinket (en god stund siden), og måtte teste den i gnomeregan. Trinketen tar kontroll over en mekanisk enhet. Den heter Gnomish Universal Remote elns. Er man uheldig, kan du få aggro fra enheten, eller den kan bli stuck. (for de som ikke vet det, er det sistebossen i Gnomeregan instance) Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Level "500" boss i Uldaman Lenke til kommentar
phervagor Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Meg (NE), ompet og JayHeM. oy! har spilt med dimlin jeg! var i gnomeregan med han, hvis jeg ikke husker helt feil. kaller meg orochimaru, på server EN beta 3. ("alle" mine andre kallenavn var allerede tatt ) koser meg nå, med min lv 35 warlock. slitsomt though. begynner å bli litt lei av å solo'e. en caster har ikke så mye armor, dessverre. EDIT: et bilde av meg på cab på vei til southshore. Endret 3. februar 2005 av phervagor Lenke til kommentar
saxin Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Har tatt endel bilder fra betaen selv, de kan du finne her. Endret 12. mars 2005 av saXin Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 se på han kåte dvergen! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Gnokster, en fyr i EoE, hadde 10g til overs. Han laget designet. Synes ikke den er så pen, men det gjør ikke noe. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 ....men det gjør ikke noe. Ok? Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Noen som har screenshots av di dyra NE druid kan bli? Lenke til kommentar
Mandarb Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 En liten fyr jeg og en kamerat møtte i decolance Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 The way a Dreadlord shake hands... Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Her er også en del fra siste dag betaen hvor Burning Legion kom og knallet alle http://privat.bluezone.no/tacomodo/wow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå