mihcaoj Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Skulle tatt bilde når han var i Ogrimmar på Twilight's Hammer også. En i Recurring Nightmare hadde Sulfuras, Hand of Ragnaros.. =) Tapte fortsatt mot mages da.. IMBA!"=% Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Det var et par dansker som kranglet litt på chatten i Ashenvale, hvor Blizzard plutselig kom med en kommentar. Jeg tok en /who Blizzard, men som dere ser var det 0 spillere ved det navnet. Var det virkelig en fra Blizzard som skrev det? Dere ser jo også at det ikke er noe klokkeslett foran [blizzard]. Har aldri sett noe slikt før hvertfall edit: Hvis det ikke var "Simpsons" som klarte å få til et linjeskift? Endret 9. oktober 2005 av Complexion Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Gjetter på linjeskift jeg. Har sett det før. En guildie har det gøy med det i guildchatten og får folk til "å si ting"... Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Ehh....skikkelig dwarf-homse-sex her?!? Lenke til kommentar
Krims Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Skulle tatt bilde når han var i Ogrimmar på Twilight's Hammer også. En i Recurring Nightmare hadde Sulfuras, Hand of Ragnaros.. =) Tapte fortsatt mot mages da.. IMBA!"=% Madcap på alliance siden har også den Hva kaller du deg forresten? Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hvis du ikke brukte shift + venstre musetast på "Blizzard" så er det bare linjeskift ja Lenke til kommentar
Neroid Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Terje82 viss jeg noen gang ser deg kommer jeg til å backstabbe deg fører sikkert til en sikker død for meg da men Human rogue Bladefist hva heter roguen din? bare prøv å slå meg. bare en rogue på bladefist som kan det, å han er i samme guild som meg 1414 dps er ganske bra Du har en skummelt høy dps .... MEN prøv å slå denne dps`en du! :!: Edit: kaller meg Maehdros , medlem av Daggers Of Darkness Hey maehdros vi går å ganker terje82 en dag Maniac(Bladefist samme guild som maehdros:P) Lenke til kommentar
Qwert123 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Guildets første Onyxia kill Og ja det er en panda som ligger å sover der , han var helt utslitt etter onyxia kampen Neroid, selvfølgelig skal vi gå å ganke Terje82 Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Fått fint hodeplagg nå Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Her er det best å stå stille (var når jeg grinda fra 49 til 50 for noen måneder siden) Lenke til kommentar
Taykun Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Paladin > Volchan Var litt uheldig der jeg ikke resistet aoe'en hans, og ble critta for 1200 fire damage, måtte bruke lay on hands =/ fr gear <3, eneste problemet er lite mana da >_< edit par måneder siden? Pet'n din er jo i prowl, og det kom ikke før 1.7. "par måneder", husker jeg ikkw feil kom den patchen for sånn 3 uker siden... *skryte på seg en måned eller to* Endret 12. oktober 2005 av Taykun Lenke til kommentar
Taykun Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Poster denne for Carl M her på forumet, han har et for leet postantall til å poste selv =/ Han rerolla nettop warrior, og ble med på ragnaros med den freshe warrioren sin. Han har blant annet: Avenguard Helmet Big Bad Pauldrons Vice grips of the Bear Obsidian Greaves Først i run'et vant han Shadowstrike(crap-polearmen) for 51dkp. Den suger, men enda en upgrade fra Doombringer Etterpå fra rag droppa Bonereavers Edge, Han vant ^^ Enofi <Apotheosanity> Endret 12. oktober 2005 av Taykun Lenke til kommentar
likferd Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Hadde alle andre warriors bedre fra før eller :!: Edit: hva slags DKP system bruker dere? Han hade jo sinnsykt med poeng til første run.. Endret 12. oktober 2005 av likferd Lenke til kommentar
Taykun Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Nei, han er en av 2 som har det våpenet, den warrioren med beste våpenet xD Vi har vært uheldig med våpendrops fra rag, så ingen andre warriors har bedre eidt: han hadde dkp fra warlocken sin, han rerollet. Første gang man reroller kan man transfere all dkp til den nye mainen sin (gjør man det flere ganger koster det 500) Endret 12. oktober 2005 av Taykun Lenke til kommentar
Solid Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 wow model viewer er artig. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Min store drøm, gnom shaman Lenke til kommentar
royale Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Endelig fikk jeg tatt UBRS, lett run og masse rare items, fikk også Valor shoulders Endret 15. oktober 2005 av ctv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå