likferd Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Det er jo det samme som når vi warriors executer noen som har 200hp. Får 10000 dps på måleren og slikt. Det bare måleren som "regner feil" når det skjer slikt. Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Hvor blir "Screenshotene" lagret? Jeg vet du kan bruke paint og "print screen-knappen". Men hver gang jeg trykker screenshot står det "Screen Captured". Blir det lagret på accounten? Endret 4. oktober 2005 av play`ern Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 C:\Programfiler eller Program files\World of Warcraft\Screenshots Lenke til kommentar
royale Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Bra bilde tatt i wetlands: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg måtte en tauren druid i Gadgetzan i dag, vi drev å hoppet rundt på takene der. Når jeg skulle ut å gjøre noen quest's så fulgte han etter meg og det endte med at vi holdt på å questet sammen ganske lenge. Var litt vanskelig å kommunisere kun med emotes da, men moro var det. Lenke til kommentar
Slåmeg Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 En level 1 undead priest med navnet Mygöt satt oppe i ett av de rør dingsene, som agroet battlemasterne som igjen drepte alle ikke friendly folk for dem med sin cleave... :!: Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 C:\Programfiler eller Program files\World of Warcraft\Screenshots Hvordan åpner jeg TGA filer?? Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Her er iallefall et screenshot Dette bildet er tatt i Kalimdor. Dette er når du skal over til Eastern Kingdoms. Endret 7. oktober 2005 av play`ern Lenke til kommentar
brillan Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Dette bildet er tatt i Kalimdor. Dette er når du skal over til Eastern Kingdoms. Av en eller annen grunn lo høyt og lenge av akkurat det der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Endret 7. oktober 2005 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Dette bildet er tatt i Kalimdor. Dette er når du skal over til Eastern Kingdoms. Av en eller annen grunn lo høyt og lenge av akkurat det der. Jeg begynt å gråte Btw, slenger opp et lite bilde... Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Bilde av en warrior i guildet, hadde den crit % i 24 min Endret 7. oktober 2005 av Keylar Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Bilde av en warrior i guildet, hadde den crit % i 24 min Nice Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Kom en NE rogue på besøk i Orgrimmar idag ( Les første post, "damnit"! ) Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Så danset vi litt Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Flytur i Elwynn Forest:) Bildet Lenke til kommentar
Algron Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Så nettopp Sulfuras, Hand of Ragnaros i IF: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå