Coaxmetal Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Raid Weeee lite motstand så langt :-) To-mannsraid er ikke for pyser Har også endel andre bilder: Meg like før jeg skal søke på stilinga som bankier :-) Verdt rideturen fra kargath -> ironforge for å få sett litt gnom/dvergedansing Undead > * Litt god dammeldags kuk-i-ræv-tjænest (det var kaldt i barrens den dagen ganking i redridge > * :-) Der jeg jeg populær du gitt Eiing av bg entrancen til sjættisalliesene (før man kunne joine bg gjennom if/og) Endret 28. september 2005 av Coaxmetal Lenke til kommentar
different Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 [...] 1. Minst et bilde per post. Poster uten bilde i vil bli slettet.2. Det er lov til å kommentere et bilde, dersom man overholder regelen over. Lenke til kommentar
Slåmeg Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Guardian of Blizzard yells: "*navnet mitt*! THIS AREA IS OFF LIMITS!" Guardian of Blizzard casts Death Touch on you. Your equiped items suffers a 10% durability loss. You die. WTF? En GM som kjeder seg? Endret 29. september 2005 av Slåmeg Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Noen som har vært her da? Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Bryllup i StormWind Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Siste btw: hvordan tar jeg bilder uten at UI blir med? Endret 30. september 2005 av dQggl Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Siste btw: hvordan tar jeg bilder uten at UI blir med? alt+Z i believe.. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 True gnome love Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Bryllup i StormWind Hehe.... du var der, du og, ja Knutover, som du ser drikker seg full i loggen, er en RL kompis av meg Lenke til kommentar
Musty Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) dette var på Sylvanas nå nettopp.. jeg så at det to stk med sine tiger-mounts og trykte space rett ved siden av hverandre i IF. Jeg stilte meg opp på siden og gjorde det samme. Fikk også samboern min til å komme. etterhvert utviklet det seg, og her ser dere resultatet: noen andre som var der? edit: dette resulterte også i et usedvanlig mislykket raid mot UnderCity, men det var sikkert fordi jeg ikke var med på det... Endret 1. oktober 2005 av Musty Lenke til kommentar
Qwert123 Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Terje82 viss jeg noen gang ser deg kommer jeg til å backstabbe deg fører sikkert til en sikker død for meg da men Human rogue Bladefist Endret 1. oktober 2005 av JaWa Lenke til kommentar
Andy cap Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) besøkte southern silithus . Endret 1. oktober 2005 av Andy cap Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Det nye critgearet til warrioren min *kremt*: Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Terje82 viss jeg noen gang ser deg kommer jeg til å backstabbe deg fører sikkert til en sikker død for meg da men Human rogue Bladefist hva heter roguen din? bare prøv å slå meg. bare en rogue på bladefist som kan det, å han er i samme guild som meg 1414 dps er ganske bra Endret 2. oktober 2005 av Terje82 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Terje82 viss jeg noen gang ser deg kommer jeg til å backstabbe deg fører sikkert til en sikker død for meg da men Human rogue Bladefist hva heter roguen din? bare prøv å slå meg. bare en rogue på bladefist som kan det, å han er i samme guild som meg 1414 dps er ganske bra Er det; http://www.thottbot.com/?i=38349 du har der? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 huntarr wepp0n!!1 Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Terje82 viss jeg noen gang ser deg kommer jeg til å backstabbe deg fører sikkert til en sikker død for meg da men Human rogue Bladefist hva heter roguen din? bare prøv å slå meg. bare en rogue på bladefist som kan det, å han er i samme guild som meg 1414 dps er ganske bra fitty helvete for en dps! Mye critter du a? 10k? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Her er altså den ligge gnomejenta jeg spiller med om dagen. Bildet ble tatt i Stormwind nå i natt. Hun er forøvrig mage hvis noen skulle lure Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå