Gå til innhold

World of Warcraft screenshots (ingen poster uten bilde)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmm, ramla av zeppelin...

Se det som står i combatloggen.. hvordan kan man dø av fallet ned i vann?

Du laster ikke vannet fort nok, så du faller enkelt og greit rett ned i bakken.

Det var et stort problem i Maraudon før.

Tok ned Razorgore i går :D

Skjedde med meg igår :hrm:

oo, ze Dreadlord :devil:

Forresten eXploid, hva heter den reputation tellern du har?

post-172-1126969279_thumb.jpg

Endret av ObliVioN =]
Lenke til kommentar

Meg og noen guildmates i BRD. Fikk hjelp med jailbreak, jeg har vært jævlig treig da jeg har holdt på altfor mye med PvP mens de andre har vært i MC og hos Onyxia.

Men går bedre nå, slutta med PvP og joina gutta i MC, mye mer morsomt.

Btw: Windsor er den største nooben noensinne. Snakker om å charge grupper med mobs når ingen er klare. Men jailbreak var simpelt uansett. :)

Nice buff :o)

post-172-1126977362_thumb.jpg

Endret av apollox
Lenke til kommentar
Min Warlock. Syntes jeg ser dødskul ut akuratt nå. Gjett lvlen min utifra gear da, syntes jeg ser litt høyere ut enn jeg er ^^

Lvl 60. Den roben der er of the eagle 57 tror jeg? Og er det felheart shoulders?? :dontgetit:

Edit: Meg i SM i går, lvl 36 Shammy i Cath :) Har fått 3/7 drops som jeg skal ha i SM allerede :love:

post-172-1127037072_thumb.jpg

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Min Warlock. Syntes jeg ser dødskul ut akuratt nå. Gjett lvlen min utifra gear da, syntes jeg ser litt høyere ut enn jeg er ^^

Ville nå heller gjette på 50-ish. Ligner på skuldre fra Mauradon. Ser du bruker potions av lavere level, har ikke Dreadsteed, ikke Curse of Doom, ikke Infernal enda, så vidt jeg kan se. Har bare 14-slots bager, så neppe spilt spesielt lenge i 50+-soner, hvor 16slots dropper.

Det er forresten ikke felheart-skuldre (ikke de gamle placeholderne heller såvidt jeg vet). Felheart ser slik ut: http://www.alliance-bravehearts.com/felheart.png

Lenke til kommentar

Ville nå heller gjette på 50-ish. Ligner på skuldre fra Mauradon. Ser du bruker potions av lavere level, har ikke Dreadsteed, ikke Curse of Doom, ikke Infernal enda, så vidt jeg kan se. Har bare 14-slots bager, så neppe spilt spesielt lenge i 50+-soner, hvor 16slots dropper.

Det er forresten ikke felheart-skuldre (ikke de gamle placeholderne heller såvidt jeg vet). Felheart ser slik ut: [url=http://www.alliance-bravehearts.com/felheart.png]http://www.alliance-bravehearts.com/felheart.png

Haaaha! Du er moderator og holder ikke retningslinjene:P

[oppdatert av moderator som faktisk hadde med et bilde i posten, selv om det er en tullete regel som kun oppfordrer folk til å bruke andres båndbredde på søppelbilder for å slippe til, slik denne posten er et godt eksempel på. *puste ut*]

post-172-1127040321_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...