-jH Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) hmm, ramla av zeppelin... Se det som står i combatloggen.. hvordan kan man dø av fallet ned i vann? Du laster ikke vannet fort nok, så du faller enkelt og greit rett ned i bakken. Det var et stort problem i Maraudon før. Tok ned Razorgore i går Skjedde med meg igår oo, ze Dreadlord Forresten eXploid, hva heter den reputation tellern du har? Endret 17. september 2005 av ObliVioN =] Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Syns vi burde endre topic til "WoW screens(Ingen poster uten bilde)" Lenke til kommentar
andiss Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Syns vi burde endre topic til "WoW screens(Ingen poster uten bilde)" Kan du gi meg linken til Insonimax. Den Cosmosen du bruker, finner ikke den nye updaten på den og bilde seff: Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Syns vi burde endre topic til "WoW screens(Ingen poster uten bilde)" Kan du gi meg linken til Insonimax. Den Cosmosen du bruker, finner ikke den nye updaten på den og bilde seff: Imba palaydanon (derfor tapte vi) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 og vhrfor horde vinner: Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Meg og noen guildmates i BRD. Fikk hjelp med jailbreak, jeg har vært jævlig treig da jeg har holdt på altfor mye med PvP mens de andre har vært i MC og hos Onyxia. Men går bedre nå, slutta med PvP og joina gutta i MC, mye mer morsomt. Btw: Windsor er den største nooben noensinne. Snakker om å charge grupper med mobs når ingen er klare. Men jailbreak var simpelt uansett. Nice buff :o) Endret 17. september 2005 av apollox Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 og vhrfor horde vinner: Taper fordi folk minus 25 roter seg inni BG når de egentlig burde levle tenkte mer på imba shaman Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Alveland er fucked up... Følgte meg rundt over alt...trakkasering...(norwegian is tha shiat) Lenke til kommentar
Omar Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Styggeste character ever? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Her er min shammy Lenke til kommentar
Gene Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Arranged group i AB med guilden Screen Sjekke time elapsed Lenke til kommentar
akarno Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Min Warlock. Syntes jeg ser dødskul ut akuratt nå. Gjett lvlen min utifra gear da, syntes jeg ser litt høyere ut enn jeg er ^^ Endret 18. september 2005 av Icluz Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Min Warlock. Syntes jeg ser dødskul ut akuratt nå. Gjett lvlen min utifra gear da, syntes jeg ser litt høyere ut enn jeg er ^^ Lvl 60. Den roben der er of the eagle 57 tror jeg? Og er det felheart shoulders?? Edit: Meg i SM i går, lvl 36 Shammy i Cath Har fått 3/7 drops som jeg skal ha i SM allerede Endret 18. september 2005 av NightKeeper Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Min Warlock. Syntes jeg ser dødskul ut akuratt nå. Gjett lvlen min utifra gear da, syntes jeg ser litt høyere ut enn jeg er ^^ Ville nå heller gjette på 50-ish. Ligner på skuldre fra Mauradon. Ser du bruker potions av lavere level, har ikke Dreadsteed, ikke Curse of Doom, ikke Infernal enda, så vidt jeg kan se. Har bare 14-slots bager, så neppe spilt spesielt lenge i 50+-soner, hvor 16slots dropper. Det er forresten ikke felheart-skuldre (ikke de gamle placeholderne heller såvidt jeg vet). Felheart ser slik ut: http://www.alliance-bravehearts.com/felheart.png Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Min Warlock. Syntes jeg ser dødskul ut akuratt nå. Gjett lvlen min utifra gear da, syntes jeg ser litt høyere ut enn jeg er ^^ Ville nå heller gjette på 50-ish. Ligner på skuldre fra Mauradon. Ser du bruker potions av lavere level, har ikke Dreadsteed, ikke Curse of Doom, ikke Infernal enda, så vidt jeg kan se. Har bare 14-slots bager, så neppe spilt spesielt lenge i 50+-soner, hvor 16slots dropper. Det er forresten ikke felheart-skuldre (ikke de gamle placeholderne heller såvidt jeg vet). Felheart ser slik ut: [url=http://www.alliance-bravehearts.com/felheart.png]http://www.alliance-bravehearts.com/felheart.png Haaaha! Du er moderator og holder ikke retningslinjene:P [oppdatert av moderator som faktisk hadde med et bilde i posten, selv om det er en tullete regel som kun oppfordrer folk til å bruke andres båndbredde på søppelbilder for å slippe til, slik denne posten er et godt eksempel på. *puste ut*] Lenke til kommentar
akarno Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Feil! Bildet ble tatt igår da jeg var lvl 44 ^^ (er 45 nå) Bevis: http://wow.allakhazam.com/profile.html?393728 Hanskene og hatten er skiftet ut siden igår da. (SM og Zul'Farrak) Og som bevis (og regel): Og ja, jeg har faktisk et system på inventory og key bindings på spells, selv om det ikke ser sånn ut Endret 18. september 2005 av Icluz Lenke til kommentar
akarno Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Litt god (og tilfeldig) timing med bat: ^^ Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Meg for lenge, lenge siden Meg for et par dager sidenKaren som heter Zykki, har et sykt, sykt våpen... Syk Mace Endret 18. september 2005 av Tubbytazz Lenke til kommentar
Spanders Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Vant fiskekonkuransen idag og valgte trinketen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå