iStephano Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Fikk spillet i dag, så jeg tenkte et bilde ville passe seg Å for at denne tråden trenger litt frisk pust. her har dere ekte go gammel dags fight ps: endret på bildet siden jeg følte meg truffet av noen sure innlegg her.. Endret 15. september 2005 av BanAnus Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 deetee does ZG - Superman style http://img202.imageshack.us/my.php?image=flyingdeetee0ak.jpg Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Tenk om det var crit Se combat loggen: Men jeg er forundret over hvor mange her som ikke kan lese. Endret 15. september 2005 av MoFFaSSa£ Lenke til kommentar
Omar Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Harlequins og Grim Howl samla sammen en gjeng relativt tidlig i dag for å ta azuregos. Dere kan jo gjette resultatet. Lenke til kommentar
Omar Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Rett etterpå fant vi ut at Kazzak var oppe, og regnet med at vi ville komme til han først siden vi allerede var et raid. Men nei, de samme griefers som var ved Azuregos (Les: Gief Epix), dro nedover, mens Royal blood folk allerede hadde samlet en del folk. Så det ble rett og slett umulig å ta han med alle de idiotene som løp rundt der. Vi prøvde et par ganger uansett: Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Nye regler for bildetråden: 1. Minst et bilde per post. Poster uten bilde i vil bli slettet. 2. Det er lov til å kommentere et bilde, dersom man overholder regelen over. 3. Bilde skal være tatt av deg. 4. Ikke bruk IMG-funksjonen på bilder over 800 pixler. Dersom disse reglene ikke blir overholdt vil postene bli slettet i første omgang. Snorre @ Orresnei Spillmoderator Fremdeles er det noen som ikke kan lese Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Nye regler for bildetråden: 1. Minst et bilde per post. Poster uten bilde i vil bli slettet. 2. Det er lov til å kommentere et bilde, dersom man overholder regelen over. 3. Bilde skal være tatt av deg. 4. Ikke bruk IMG-funksjonen på bilder over 800 pixler. Dersom disse reglene ikke blir overholdt vil postene bli slettet i første omgang. Snorre @ Orresnei Spillmoderator Fremdeles er det noen som ikke kan lese Hvofor i helvete bryr du deg så mye? Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Det iriteter at enkelte ikke kan holde de veldig enkle reglene for denne tråden. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Rett etterpå fant vi ut at Kazzak var oppe, og regnet med at vi ville komme til han først siden vi allerede var et raid. Men nei, de samme griefers som var ved Azuregos (Les: Gief Epix), dro nedover, mens Royal blood folk allerede hadde samlet en del folk. Så det ble rett og slett umulig å ta han med alle de idiotene som løp rundt der. Vi prøvde et par ganger uansett: Mohahaa Vi hadde én ved Azuregos, og én ved Kazzak og ingen av dem var der for å griefe, så den må du lenger ut på landet med. Det var EVT og RB som herpa kazzak, men Refusion fikk tatt han likevel. Og Harlequins bør ikke snakke. Vårt første kazzakkill var Harlequins der i 5 timer og bare griefa. Vi har masse screenshots en omj, gruul, shaft osv naken. Okey, har ikke lyst til å begynne å krangle her nå. Vibah drepte mange av vårs på Azuregos, muligens ikke kalt griefing, men allikevel. Det er sant at vi griefa dere for en stund tilbake, men det var før det kom klare regler om det. Btw, jeg har screenshots av de truslene du gav meg på irc, lurer på om forumet vil se de jeg? Btw, vet du hvofor RB ikke rørte refusion mens de drepte han? Latterlig at dere krangler pga. et spill, ja jeg vet det alt det der er lame har opplevd slikt mange ganger selv, men herregud. Trusler? Gi dere karer Lenke til kommentar
Laman Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Møtte en som var fryktelig lik meg nå. 1 Lenke til kommentar
brillan Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Møtte en som var fryktelig lik meg nå. Vel, nå har det seg at _alle_ shamans har SM utstyr på 38-45+ Horde random vs alliance random Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Her er min Tauren Shaman! Lenke til kommentar
royale Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Kan nevne at jeg ble disconnected mitt under kampen, og endte med å komme inn uten å få loote og få xp, så go telenor! jippi.... Endret 17. september 2005 av ctv Lenke til kommentar
amarios Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Drepte en 60 elite giant solo Jeg passer bare så utrolig bra i tronen til Emperor i brd Endret 17. september 2005 av amarios Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 hmm, ramla av zeppelin... Se det som står i combatloggen.. hvordan kan man dø av fallet ned i vann? Lenke til kommentar
Solid Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Elsker dressing room Endret 17. september 2005 av Solid Knight Lenke til kommentar
Solid Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Her er min Tauren Shaman! Min er med sexy en din, og han er warrior. Lenke til kommentar
nord Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 tauren shaman blir ikke mere sexy enn dette! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 hmm, ramla av zeppelin... Se det som står i combatloggen.. hvordan kan man dø av fallet ned i vann? Du laster ikke vannet fort nok, så du faller enkelt og greit rett ned i bakken. Det var et stort problem i Maraudon før. Tok ned Razorgore i går Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå