hinduuu Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 om jeg tar riktig bossen i wc? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 En av bossene i Blackfathom Deeps Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Ahh, spilt litt idag og... Møtte tilogmed ei wow spillende svensk berte.. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 å herregud... hvordan klarer du å spille med all den dritten der over skjermen?? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Noen bilder:Undead roguen min. øy!! bøffa nicket mitt, RoadKiLL? (ikke i WoW men i andre spill) Endret 19. januar 2005 av Rykende_Kaffe Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) å herregud... hvordan klarer du å spille med all den dritten der over skjermen?? Jeg lurer på hvordan dere ikke kan spille uten ekstra knapper på skjermen Endret 19. januar 2005 av Radhoo Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg får ikke til sånne interface mods jeg Og for å delta litt i tråden, her er ett screenshot fra da jeg og en kompis hadde nude dancing i Crossroads (med bål og greier ) Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) 1. Svømmende raid party 2. Westfall & Muslimanen *glemte å ta bilder under selve raidet * Endret 19. januar 2005 av Bad_Byte Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 å herregud... hvordan klarer du å spille med all den dritten der over skjermen?? Jeg lurer på hvordan dere ikke kan spille uten ekstra knapper på skjermen Ja, det er rett og slett u-unverlig blitt. Og mye av det kommer også frem bare i combat-mode. Etter å ha prøvd cosmos så går jeg ikke tilbake til vanlige. Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Radhoo comos? Nei, egen UI som tilhører The Axemen Alliance Har en i guilden som er utdannet dataprogrammerer... Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Kødder du med meg eller? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Er ikke spess vanskelig å lage da, dersom du bare setter deg inni det. Finnes tonnevis av UIs der ute Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Kødder du med meg eller? Det han har gjort er å kun sette inn de funksjonene vi i guilden vil ha. Så stjeler han litt fra den UI'en og litt fra en annen. Forandrer på koden slik at den blir optimal, tweaker den noe, hardcoder selv noe han vil ha osv osv. Slik at den blir slik vi vil ha den. Så den er under konstant utvikling ettersom jeg maser på han hele tiden og finner bugs osv. Så nå har jeg fått combatcaller til meg selv og pet. Så nå roper jeg ut når bjørnen min har 30% liv igjen, slik at de i gruppa kan helbrede den... Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 NICE!! drittfett.. Nu skal jeg joine Axemen *not* (er bare 17år i 2005 ) Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Tenkte jeg kunne starte en tråd hvor vi kan poste kule screenshots fra wow beta. Jeg kan jo starte. I går kveld hadde guilden min et lite guildmøte, så da tok vi et gruppebilde http://img111.exs.cx/img111/5536/guildpic.jpg Guildlederen vår(lvl31) som sitter foran spanderte Tabards på de fleste før bilde ble tatt Er det noe galt med det bildet eller? Er jo fullstendig pixlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå