Iver. Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Mmmm, Imdrefilet på grillen Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Og igjen må jeg quote regelen: Nye regler for bildetråden: 1. Minst et bilde per post. Poster uten bilde i vil bli slettet. 2. Det er lov til å kommentere et bilde, dersom man overholder regelen over. 3. Bilde skal være tatt av deg. 4. Ikke bruk IMG-funksjonen på bilder over 800 pixler. Dersom disse reglene ikke blir overholdt vil postene bli slettet i første omgang. Snorre @ Orresnei Spillmoderator Endret 26. august 2005 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 bilde fra test serveren Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Og igjen må jeg quote regelen: Nye regler for bildetråden: 1. Minst et bilde per post. Poster uten bilde i vil bli slettet. 2. Det er lov til å kommentere et bilde, dersom man overholder regelen over. 3. Bilde skal være tatt av deg. 4. Ikke bruk IMG-funksjonen på bilder over 800 pixler. Dersom disse reglene ikke blir overholdt vil postene bli slettet i første omgang. Snorre @ Orresnei Spillmoderator Vil dere at tråden skal stenges? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Og igjen må jeg quote regelen: Nye regler for bildetråden: 1. Minst et bilde per post. Poster uten bilde i vil bli slettet. 2. Det er lov til å kommentere et bilde, dersom man overholder regelen over. 3. Bilde skal være tatt av deg. 4. Ikke bruk IMG-funksjonen på bilder over 800 pixler. Dersom disse reglene ikke blir overholdt vil postene bli slettet i første omgang. Snorre @ Orresnei Spillmoderator Vil dere at tråden skal stenges? Ehm.. er ikke det altuz sin char på Test servern a? da er jo bilde av han Nei. Det er min Priest i level ... 17-18, er i 30 nå. Her er den i lvl 30 eller 28 eller noe sånt EDIT: Ahh.. Nå misforstod jeg litt.. Uansett, en liten oppklaring: På forrige side postet noen et bilde som ikke var hans, jeg quotet regelen og gjorde "3. Bilde skal være tatt av deg." bold. På denne siden quotet jeg meg selv for å gjøre folk klar over reglene, men gadd ikke fjerne på "3. Bilde skal være tatt av deg." Ble kanskje litt innvikla, men jaja. Endret 27. august 2005 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Og igjen må jeg quote regelen: Nye regler for bildetråden: 1. Minst et bilde per post. Poster uten bilde i vil bli slettet. 2. Det er lov til å kommentere et bilde, dersom man overholder regelen over. 3. Bilde skal være tatt av deg. 4. Ikke bruk IMG-funksjonen på bilder over 800 pixler. Dersom disse reglene ikke blir overholdt vil postene bli slettet i første omgang. Snorre @ Orresnei Spillmoderator Vil dere at tråden skal stenges? Ehm.. er ikke det altuz sin char på Test servern a? da er jo bilde av han Nei. Det er min Priest i level ... 17-18, er i 30 nå. Her er den i lvl 30 eller 28 eller noe sånt EDIT: Ahh.. Nå misforstod jeg litt.. Uansett, en liten oppklaring: På forrige side postet noen et bilde som ikke var hans, jeg quotet regelen og gjorde "3. Bilde skal være tatt av deg." bold. På denne siden quotet jeg meg selv for å gjøre folk klar over reglene, men gadd ikke fjerne på "3. Bilde skal være tatt av deg." Ble kanskje litt innvikla, men jaja. Akkurat det jeg mente.. han bryter vel ikke reglen når bildet er fra testservern. det er jo hans char han har tatt bildet av. Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Magmadar med shrinking ray. http://img163.imageshack.us/my.php?image=minimagmadar1ij.jpg Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Råbra å få seg mount til slutt. Synd det ikke var med en ud warlock istedet. Alliance gimplock... For de som lurer på hvor dette bildet er tatt, så er det i DM west. Endret 28. august 2005 av WarpX Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Disse folka stod bom fast. Noe av det sykeste jeg har sett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Teieste forsøk på in-game scamming Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Endelig fikk jeg min egen Quel'Serrar Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Endelig fikk jeg min egen Quel'Serrar Grattis, den der er fin:D *så får jeg legge til ett bilde* Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 For dei som har sett ragnaros real-size, så er det ganske morro når han blir krympa med gnomish shrink ray Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Magmadar med shrinking ray. http://img163.imageshack.us/my.php?image=minimagmadar1ij.jpg Får du lov til å bruke shankeren i Molten Core? Det får ikke vi Bilde: Et vakkert bilde fra UBRS for en god stund siden Bilde Endret 29. august 2005 av Arrosiach Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Magmadar med shrinking ray. http://img163.imageshack.us/my.php?image=minimagmadar1ij.jpg Får du lov til å bruke shankeren i Molten Core? Det får ikke vi Hva er det for no BS? Lenke til kommentar
shabador Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Det er pga en mob bare kan ha 8 debuffs på seg. Og man vil helst prioritere andre debuffs fremfor shankeren sin lusne proc. Men, men. Demon Blade of Power for teh win. I patch 1.7 kan man ha 16 debuffs på en mob. Min trivelige ku Endret 29. august 2005 av shabador Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Magmadar med shrinking ray. http://img163.imageshack.us/my.php?image=minimagmadar1ij.jpg Får du lov til å bruke shankeren i Molten Core? Det får ikke vi Hva er det for no BS? Hvis ikke jeg tar helt feil så ser jeg at han bruker Barman Shanker mot magmadar. Og den tar en debuff-slot som gjør at vi ikke får bruke den i Molten Core. Senest i går ble raidleder ganske sinna da det dukket opp rend mot golemagg (glad det ikke var meg) Derfor lurte jeg på om han fikk lov til å bruke den... EDIT: Fra Maraudon flere måneder siden click me Endret 29. august 2005 av Arrosiach Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå