kazaa Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 kan du gi meg link til den Cosmos'en du bruker der? eller UI som mange kaller det. Insomniax heter den http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=297 Lenke til kommentar
andiss Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg lasta ned den 1.6_beta_02 version den som lå øverst på lista på den linken du ga meg. Og jeg gjorde alt riktig , men når jeg RS wow var alle filene out of date :S ? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Ja, so? Funker fint likevel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Har prøvd litt selv med å komme meg opp dit, men har ikke klart det enda. Kommer vaktene seg opp dit hvis du aggroer de? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Har prøvd litt selv med å komme meg opp dit, men har ikke klart det enda. Kommer vaktene seg opp dit hvis du aggroer de? De gjorde hvertfall ikke før i gode gamle dager da man kunne roofe overalt. Lurer på om alle goblin-vaktene har ranged nå, men om de kan skyte deg fra bakken vet jeg ikke. Jeg jaga ned en haug med allianse som roofa fra taket på vertshuset i Gadget, da fikk jeg en PM fra en GM med takk for å ha gjort det Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 eyy Er litt tricky å komme opp der, men det går Hvis du angriper fienden skyter vaktene deg ned (bokstavlig talt). Når du blir skutt, ser det akkurat ut som om du blir slappet i CS Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Tok den ikke jeg. Ikke jeg heller med en gang, men tror det er det at tigeren har begynt å spise på hesten og dermed paladinen. Det er ivertfall sånn jeg ser det. Mulig jeg tar heeelt feil nå Jupp, trist historie det der... Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 bare prøv å hoppe på no kasser å sånn så går d greit å komme opp. Har ikke turt å aggroe noe der men skal prøve. Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) ja, jeg kom meg langt opp i masta som er mitt i booty bay, så tok jeg hunters mark bare for å erte en horde, trodde ikke vaktene skulle bli sure for det. de begynte å skyte på meg så jeg fløy langt bort før jeg landa i vannet. kan gi bilde snart må bare overføre det fra en annen pc. edit: fant ikke bildet må ha klart å slette det Endret 10. august 2005 av Ickz Lenke til kommentar
Solid Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Tok den ikke jeg. Ikke jeg heller med en gang, men tror det er det at tigeren har begynt å spise på hesten og dermed paladinen. Det er ivertfall sånn jeg ser det. Mulig jeg tar heeelt feil nå Det står helt åpent... Edit. men ja Endret 10. august 2005 av Solid Knight Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 eyy prøvde det en gang jeg å, men så ble jeg satt fast mellom en kasse og huset, og måtte HS'e tilbake til IF Lenke til kommentar
Irons Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 http://img.photobucket.com/albums/v189/Sp33d/wow_lair.jpg Noctum på vei inn til Ragnaros for første gang, etter at vi tok majordomo. http://img.photobucket.com/albums/v189/Sp33d/wow_lair2.jpg Ikke akuratt så liten, det som syns er leggen i prinsippet (warrior pov) Vi whipa rimelig fort kan man si, max fire ressitance på tank var 120 ish Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 eyy Noen som slår denne da? Lenke til kommentar
Janne_blondie Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Her er jeg i deadmines. Soloer og alting ^^ Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Her har gruppa mi og noen andre allierte slakta noen hordesvin. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) eyy Noen som slår denne da? skal prøve..screenshot kommer etterhvert... Men til da..sjekk denne.. Endret 11. august 2005 av Marsan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå