Omar Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Noggenfogger+World enlarger = masse morro Det der må vel være helt sykt i pvp? Edit: med tanke på BG. Endret 8. august 2005 av Omar Lenke til kommentar
.V. Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Noggenfogger+World enlarger = masse morro Det der må vel være helt sykt i pvp? Edit: med tanke på BG. World enlarger forsvinner når du angriper noen. Kan heale though. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Noggenfogger+World enlarger = masse morro Det der må vel være helt sykt i pvp? Edit: med tanke på BG. World enlarger forsvinner når du angriper noen. Kan heale though. Jepp, du blir normal med en gang du blir combat flagged. Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Meg og guilden forran maggy jeg er han nederst nr. 2 fra venstre Endret 8. august 2005 av munnharpe Lenke til kommentar
.V. Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Noggenfogger+World enlarger = masse morro Det der må vel være helt sykt i pvp? Edit: med tanke på BG. World enlarger forsvinner når du angriper noen. Kan heale though. Jepp, du blir normal med en gang du blir combat flagged. Nei, du blir normal med en gang du angriper noen. Du kan ta imot juling og heale fritt. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Grendal og meg etter en fuktig natt på pub`n.... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 og her har vi stormreaver, med den mest bugga honorn jeg noengang har sett... Jeg hadde 140k når jeg la meg, og våkna med 330k. Og det beste er at istedenfor standing 10 eller no, så får jeg langt dårligere standing nå. Mange som hadde dårligere honor enn meg igår, som plutselig har 100k mer enn meg nå. Hærlig å kaste bort tid på PvP. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Du er paladin yup, og? Lenke til kommentar
Solid Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Du er paladin Og du er shaman edit. Apollox, ingen skam å roe ned spillinga. Og kan du legge ut et bildet av den leiligheten du kan gå inn på i sw hvis man er Knight? Endret 9. august 2005 av Solid Knight Lenke til kommentar
Solid Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Og paladinen kom seg ikke på bg denne dagen Lenke til kommentar
Solid Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 nice bilde Hvis det var til meg takk. Dette kan alle dere horde som hater palas bruke som bakgrunn. Lenke til kommentar
Sykkel Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Tok den ikke jeg. Ikke jeg heller med en gang, men tror det er det at tigeren har begynt å spise på hesten og dermed paladinen. Det er ivertfall sånn jeg ser det. Mulig jeg tar heeelt feil nå Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Synes jeg gjorde ganske bra damage i Stratholme med den nye talent-builden min (en del skyldes anti-undead spellene til paladins ).. Er også veldig fornøyd med hp og mana! edit: han på 1. plass er mage, 2. plass er hunter, 4. er warlock, 5. og 6. er rogue.. Endret 10. august 2005 av kazaa Lenke til kommentar
andiss Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 kan du gi meg link til den Cosmos'en du bruker der? eller UI som mange kaller det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå