g0mpen Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 *sikler på gompen* *tørke av valor armoren* Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Her kommer et par bilder av Mye Morro på Kor'gall . Her har jeg fått tak i ryson's all seeing eye ! En som gir håp til alle Paladins på Serveren Løp! Insomnia Overrasker oss med et MC raid Hevn Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Tenkte jeg skulle poste noe mer enn bare main characteren min... Druiden min (sjekk armor!!!) Meg med felhide cap (irl) Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) Tror nesten jeg er synsk Vi skulle raide crossroads, og jeg ville grinde litt før jeg dro.. Så sier jeg til Raid-leaderen: "Setter du looten til free for all?, i tilfellet Krol Blade, eller brightwood staff dropper " ca. 5 minutter senere: Tror du ikke krol blade dropper Magen på bildet får også en del av kaka, siden han også var med å grindet. edit. Jeg scrollet opp i chatloggen... Endret 30. juli 2005 av kazaa Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 For det første skal man ikke diskutere ting som omhandler og bryter Blizzards og andres regler. Videre er det ikke lov å spamme og krangel med hverandre i tråder. Jeg stenger ikke tråden denne gangen, men sletter alle off-topic innlegg. Snorre Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Man kan jo snart ikke si noenting i dette forumet lengre Jaja, her kommer iallefall noe jeg vil kalle en ganske nice hit med paladin min. Crit og SoC crit samtidlig, begge over 1k Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Mage kan lage vann også... Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Man kan jo snart ikke si noenting i dette forumet lengre Jaja, her kommer iallefall noe jeg vil kalle en ganske nice hit med paladin min. Crit og SoC crit samtidlig, begge over 1k *hostcrusaderprochost* Men veldig nice uansett! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Tror nesten jeg er synsk Vi skulle raide crossroads, og jeg ville grinde litt før jeg dro.. Så sier jeg til Raid-leaderen: "Setter du looten til free for all?, i tilfellet Krol Blade, eller brightwood staff dropper " ca. 5 minutter senere: Tror du ikke krol blade dropper Magen på bildet får også en del av kaka, siden han også var med å grindet. edit. Jeg scrollet opp i chatloggen... Spiller på dunemaul du? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 min shaman med fullt bristlebark sett . har skjoldet og, men ikke på bildet. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 min shaman med fullt bristlebark sett . har skjoldet og, men ikke på bildet. lol er ikke det der en npc a? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 min shaman med fullt bristlebark sett . har skjoldet og, men ikke på bildet. lol er ikke det der en npc a? nei, er meg: med skjold her Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Tror nesten jeg er synsk Vi skulle raide crossroads, og jeg ville grinde litt før jeg dro.. Så sier jeg til Raid-leaderen: "Setter du looten til free for all?, i tilfellet Krol Blade, eller brightwood staff dropper " ca. 5 minutter senere: Tror du ikke krol blade dropper Magen på bildet får også en del av kaka, siden han også var med å grindet. edit. Jeg scrollet opp i chatloggen... Spiller på dunemaul du? Gjør nok det Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Tror nesten jeg er synsk Vi skulle raide crossroads, og jeg ville grinde litt før jeg dro.. Så sier jeg til Raid-leaderen: "Setter du looten til free for all?, i tilfellet Krol Blade, eller brightwood staff dropper " ca. 5 minutter senere: Tror du ikke krol blade dropper Magen på bildet får også en del av kaka, siden han også var med å grindet. edit. Jeg scrollet opp i chatloggen... Spiller på dunemaul du? Gjør nok det Kjennte igjen ninjalooteren som logget på friends listen din.^^ Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 min shaman med fullt bristlebark sett . har skjoldet og, men ikke på bildet. Virkelig Stilig Sett . Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Kjennte igjen ninjalooteren som logget på friends listen din.^^ Hehe!! Har han bare i friendslisten, pga. at jeg tok noen SM-runs med ham før. edit: Kutta ned på quotene.. Endret 1. august 2005 av kazaa Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 min shaman med fullt bristlebark sett . har skjoldet og, men ikke på bildet. omg nice briller chokke Lenke til kommentar
zebe Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 (endret) Horde guild som tar Azuregos. Alliance prøver å "wipe" dem hele tiden. Endret 1. august 2005 av zebe Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 min shaman med fullt bristlebark sett . har skjoldet og, men ikke på bildet. Virkelig Stilig Sett . yep . Ligner et level 13 hvitt leather sett man får kjøpe fra vendor og . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå