Knofle Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Stolt mount eier Har du en stolt mount? Tror du ikke han mener at han er stolt av å eie en mount? Tror ikke du han drev ironi med han som skrev "Stolt mount eier" pga ordelingsfeilen som gjør at setningen blir feil? Hvem vet, ikke alle som klarer å se det logiske som en person prøver å få fram i en setningen. jeg er vanskelig. Jeg skjønner jo at det han mente var: "Stolt mounteier" Lenke til kommentar
Taykun Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Åååh, jeg er misunnelig på dere som har tatt bosser i bwl. På daggerspine er det såpass lag, at alle har 2-5sec delay fra man trykker på en skill, til det faktisk skjer. Får ikke gjort en drit =/ Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Åååh, jeg er misunnelig på dere som har tatt bosser i bwl.På daggerspine er det såpass lag, at alle har 2-5sec delay fra man trykker på en skill, til det faktisk skjer. Får ikke gjort en drit =/ Det var sånn vi tok den første bossen. Var råkult - vi brukte 45min på hele fighten ellerno. :!: Lenke til kommentar
PcT Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 den bossen der oppe har blitt buffed har jeg hørt Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Hvordan opner jeg bilder jeg har tatt? Lenke til kommentar
andiss Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Meg i BWL. Hehe har ikke spilt WoW på 1 uke, men hva er BWL er naa i spania på nettcafé. BWL ny Instance i en ny patch eller? Edit: har blitt noob på 1 uke Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Meg i BWL. Hehe har ikke spilt WoW på 1 uke, men hva er BWL er naa i spania på nettcafé. BWL ny Instance i en ny patch eller? Edit: har blitt noob på 1 uke Blackwing Lair. Nefarian, stor stygg drage, er der. Helt øverst i Blackrock Spire. Er en ny 40-mannns instance. Edit: Leifegutt Endret 15. juli 2005 av zetor;) Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Meg i BWL. Håpløs, 'Offline'. :!: Edit: Det var bare for bra at en med nicket "håpløs" var offline under raid Endret 16. juli 2005 av zetor;) Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Han måtte tidlig på jobb, så logga av rett etter 1. boss Lenke til kommentar
Taykun Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 hmm, skulle gjerne lastet opp et par bilder, men uansett hva jeg gjør blir bildene over 256k. Til og med bilder jeg har lastet opp tidligere uten problemer er for store. Har de senket grensen, eller er det noe jeg gjør feil? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Hvordan opner jeg mine screenshots? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Taykun: Har du gjort om bildet til .jpg? Kanskje du bør resize bildet også, et 1024x800 eller noe blir bare litt større enn 100 KB. Little slask: Bildene fra WoW kan du åpne med dette programmet og så gjøre de om til .jpg hvis du skal legge de ut her. Lenke til kommentar
Taykun Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Taykun: Har du gjort om bildet til .jpg? Kanskje du bør resize bildet også, et 1024x800 eller noe blir bare litt større enn 100 KB. Little slask: Bildene fra WoW kan du åpne med dette programmet og så gjøre de om til .jpg hvis du skal legge de ut her. Som jeg sa, jeg har lagt ut flere bilder her før, og de _SAMME_ bildene jeg har lagt ut før, som ikke er forandret på noen måte er nå "for store". Og ja, jpeg. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Her er 2 sekunder før betaen var over, nok av folk hahaha så kult! så igjenom bilder her. så ser jeg meg selv på en av screensa fra betaen ^^ jeg er den lille dvergen som står oppe på foten til den statuen helt øverst til venstre hehe Edit: ble litt rot med og få med bilde når jeg quotet... Edit 2: feil bilde Endret 18. juli 2005 av Nstin Lenke til kommentar
ElvisOJ Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 To kompiser og meg utfor AH Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Ett bilde en kamerat tok utenfor stormwind for ett par netter siden. Synes det var så bra at det bare måtte legges ut her. edit: bildet kommer straks, beklager, men nå er ihvertfall interessen vekket. edit2: der var bildet. edit3: Nå ser jeg at bildet ser helt fucked ut så jeg legger til en link hvor bildet ser flott ut [LINK] Endret 21. juli 2005 av MiteS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå