Sykkel Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Ja, nå har gnomene begynt å skaffe seg livvakter Pass dere! Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 hvorfor kan jeg ikke se screen shotsa mine?? er det noe program jeg trenger?? HAR IKKE NOE BILDEPROGRAM! Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Testet ut effekten av Shrinking Ray mot Onyxia i dag Det hadde ikke jeg tatt sjansen på. Hadde du vært litt uheldig, ville alle i gruppen din blitt små, og fått mindre attack-power Har den erfaringen fra Maraudon (gikk greit, heldigvis). ThaAntihero: Irfanview fungerer fint til å vise screenshotene. http://www.irfanview.com/ Endret 13. juli 2005 av kazaa Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Testet ut effekten av Shrinking Ray mot Onyxia i dag Det hadde ikke jeg tatt sjansen på. Hadde du vært litt uheldig, ville alle i gruppen din blitt små, og fått mindre attack-power Har den erfaringen fra Maraudon (gikk greit, heldigvis). ThaAntihero: Irfanview fungerer fint til å vise screenshotene. http://www.irfanview.com/ når jeg har lasten ned irfanveiw er det noe jeg trenger og gjør når jeg skal se screenshotsa? er helt grønn på det området:D Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 hvordan legger jeg til et bilde? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Add Reply> "Browse" som er nedenfor smileyene du kan ha som bilde ved ditt innlegg>finn frem filen> Åpne > Ferdig. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Første gang på evigheter får en stakkar ninjaturtle lookalike shewmen det han ville ha Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Stolt mount eier Har du en stolt mount? Lenke til kommentar
Sykkel Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Stolt mount eier Har du en stolt mount? Tror du ikke han mener at han er stolt av å eie en mount? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Stolt mount eier Har du en stolt mount? Tror du ikke han mener at han er stolt av å eie en mount? Tror ikke du han drev ironi med han som skrev "Stolt mount eier" pga ordelingsfeilen som gjør at setningen blir feil? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Omforumulerer den setninga: "*stolt*, mount eier!" Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Ny personlig ambush rekord .Mages pass dere Periditions Blade? Hvor mye AP? Lenke til kommentar
Sykkel Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Stolt mount eier Har du en stolt mount? Tror du ikke han mener at han er stolt av å eie en mount? Tror ikke du han drev ironi med han som skrev "Stolt mount eier" pga ordelingsfeilen som gjør at setningen blir feil? Hvem vet, ikke alle som klarer å se det logiske som en person prøver å få fram i en setningen. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Ny personlig ambush rekord .Mages pass dere Periditions Blade? Hvor mye AP? Faktisk en shanker med +5. Regner med at ap var rundt 1100 der. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 4xcrit på den ambushen. Skjer veldig sjeldent, men dog. En i guild som har ambusha for 2600 med Heartseeker. Tok de 2 første bossene i BWL i dag. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Elite drage på seg selv ja, her snakker vi stort. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå